90 هزار میلیارد مطالبات صندوق های بازنشستگی تسویه می شود


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1912961

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تلاش وزارت کار در راستای کنترل تورم است، گفت: تا پایان سال مطالبات صندوق بازنشستگی به صفر می رسد.

سید سلطان مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در مورد مسئله حل و فصل مطالبات معوق بازنشستگان وی از منبع فروش اوراق و دارایی های مازاد اظهار داشت: ما در وزارت تعاون، کار و رفاه تمام توان خود را به کار می گیریم تا در حد توان در خدمت خیرین، قشر زحمتکش و مستمری بگیران و مستمری بگیران باشیم. با تمام توان در تسویه حساب ما معوقات این عزیزان را پرداخت خواهیم کرد.


تلاش وزارت کار در راستای کنترل تورم است

وی ادامه داد: تمام تلاش دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که با همفکری و هم افزایی همه شرکای اجتماعی با محدود کردن تورم، قدرت خرید کارگران و مستمری بگیران افزایش یابد تا مبلغ دریافتی گرهی در زندگی باز کند. از این عزیزان .

وی به مشکل تورم و فشارهای دوگانه بر طبقه کارگر از نظر اشاره کرد بدهی 90 هزار میلیاردی این سازمان به صندوق های بازنشستگی گفت: کل این مطالبات انشالله تا پایان سال پرداخت می شود و پیش بینی ما این است که این الزامات تا پایان سال توسط منابع در نظر گرفته شده به طور کامل تسویه شود.

وزیر کار با اشاره به اغتشاشات اخیر و هفته بسیج پس از تبریک این هفته به بسیجیان و تاکید بر همکاری و هم افزایی این وزارتخانه با سازمان بسیج مستضعفین، ادامه داد: جنگ امروز ما جنگ فقر و ثروت است. کینه ای که این روزها دشمن در جامعه می پراکند نشان از ضعف اوست و رمز پیروزی ما در این جنگ اعتماد و اتحاد و انسجام ملی است.


دشمن پس از ناامید شدن از جنگ اقتصادی ناآرامی را آغاز کرد

وی ادامه داد: دشمن جنگ سخت اقتصادی را علیه ما آغاز کرد و دولت سیزدهم به عنوان سرباز انقلاب در تراز این انقلاب بحران‌هایی را پشت سر می‌گذارد و این باعث شد که دشمنان در اوج یاس و اصل انقلاب دست به قیام بزنند. این است که امروز با کمک کارگران و کارگاه ها دشمن را در تولید دفع کنیم و رشد اقتصادی را مثبت کنیم و جمعیت بیکار کشور کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:
حضور وزیر کار در اتاق فکر ملی بسیج کارگری و کارخانجات/بسیج کارمندی الگوی رفع موانع تولید و مسائل کارگری

دیدگاهتان را بنویسید