908 میلیارد تومان اعتبار سهم خراسان شمالی از تبصره 18


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917812

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی:

ناصر فخر محدی گفت: در سال 1400 سهم خراسان شمالی از بند الف تبصره 18 908 میلیارد تومان بوده که تاکنون 91 درصد آن محقق شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، ناصر فخر مهدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی صبح امروز در جلسه ارائه و حل مشکل بند الف تبصره 18 گفت: همدلی و همکاری مدیران در راستای حمایت از اجرای طرح قانون تبصره 18 نتیجه موثرتری داشت در استان ببینیم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید با هماهنگی استانداران لیست متقاضیان دریافت تسهیلات تبصره 18 را با دقت شمارش کنند، گفت: لیست متقاضیان سال جاری باید احصا شود زیرا این اتفاق در سال گذشته رخ نداده است که مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور 800 عنوان پروژه برای استان تصویب شد، افزود: بانک ها باید بر اجرای تسهیلات و هماهنگی پرداخت ها نظارت دقیق داشته باشند.

درآمدزایی، رونق و توسعه بانک ها از اهداف مهم اقتصادی استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: وصول مطالبات بانک ها از واحدهای تولیدی در دستور کار کارگروه تسهیل استان برای افزایش سطح درآمدی بانک ها قرار دارد چرا که یکی از اهداف اقتصادی استان درآمدزایی، رونق و توسعه بانک هاست.

فخر موحدی بر تمرکز منابع مالی و منابع درآمدی شرکت ها و صنایع بزرگ استان در بانک ها تاکید کرد و افزود: با تحقق این مهم روند توسعه اقتصادی استان سریعتر انجام می شود.

وی بیان کرد: با آغاز دور جدید سفرهای استانی رئیس جمهور بر پیگیری خط اعتباری ویژه تاکید و توجه خواهیم داشت.

فخر موحدی با تاکید بر همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات سفر رئیس جمهور گفت: با یک استعلام ساده می توان صلاحیت متقاضی دریافت تسهیلات را به دست آورد تا بانک ها مجبور به گذراندن دوره ای نشوند. بروکراسی ویژه در زمینه ارائه طرح های پرداخت تسهیلات .

انتهای پیام/گ

دیدگاهتان را بنویسید