962 اتوبوس آماده سفر تابستانی برای مردم سیستان و بلوچستان


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883503

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای پیشنهاد کرد؛

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 962 دستگاه اتوبوس با میانگین عمر 15 سال در استان فعال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، تیمور باقری با اشاره به آمادگی کامل این اداره کل برای سفرهای تابستانی گفت: 64 شرکت، موسسه و شعبه مسافربری در محدوده تحت پوشش این اداره کل و 3 پایانه مسافربری در شهرهای زاهدان، زابل و سراوان هستند. آماده ارائه خدمات به این مسافر است.

وی در خصوص لزوم ایمنی سفر مردم افزود: ناوگان اتوبوسرانی استان با وجود شرایط سنی مناسب موظف به دریافت معاینه فنی هستند و هر روز قبل از سفر ناظران فنی شرکت های حمل و نقل بازرسی های لازم را انجام می دهند. .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: به منظور رعایت اصول ایمنی و بهداشت، ناوگان اتوبوسرانی در حین سفر و در محورهای ارتباطی نیز به صورت میدانی و در گیت با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی کنترل شده و کارشناسان این اداره کل

باقری خاطرنشان کرد: سامانه 141 پل ارتباطی مسافران با این دفتر مشترک است که به صورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات و شکایات مسافران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید