97 درصد پمپ بنزین ها فعال هستند/ جزئیات و منبع حمله سایبری در دست بررسی است

ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779883

وزیر نفت گفت: تاکنون بیش از 96 تا 97 درصد جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور فعال شده و نزدیک به 1400 جایگاه به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل است و امیدواریم بقیه جایگاه‌ها نیز به سامانه کارت سوخت هوشمند متصل شوند. سیستم سوخت هوشمند به تدریج. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، «جواد اوجی» در بازدید از ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: هموطنان می توانند بدون هیچ مشکلی برای رفع نیاز خودروهای خود به این جایگاه ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: نزدیک به هزار و 400 جایگاه به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل است و امیدواریم بقیه جایگاه ها نیز به تدریج به سامانه هوشمند سوخت متصل شوند.

وزیر نفت گفت: حدود 54 هزار نازل در جایگاه‌های سوخت کشور داریم و کل عملیات اتصال این تعداد زمان کمی می‌برد. اما با افزایش تیم و فراخوان صنعت نفت، معتقدم تا دو سه روز آینده بدون شک همه جایگاه ها به سامانه هوشمند سوخت متصل خواهند شد.

به گزارش ایرنا، حمله سایبری به سامانه سوخت رسانی به پمپ بنزین ها در روز سه شنبه (4 آبان) موجب اختلال در سوخت رسانی به جایگاه های سوخت کشور شد و با تلاش کارشناسان مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری از سه شنبه شب، با بنزین آغاز شد. ایستگاه های کشور جزئیات این حمله سایبری و منشأ آن نیز در حال بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید