BMW 3.0 CSL 2023; قدرتمندترین BMW با موتور 6 سیلندر ارائه شد / فقط 50 دستگاه (+ عکس)

BMW 3.0 CSL 2023;  قدرتمندترین BMW با موتور 6 سیلندر ارائه شد / فقط 50 دستگاه (+ عکس)

استفاده از گیربکس دستی دستیابی به حداکثر گشتاور را که می تواند 100 نیوتن متر بیشتر از عدد اعلام شده برای این خودرو باشد غیرممکن می کند اما در هر صورت لذت رانندگی اسپرت هدف اصلی این پروژه است.

عصر ایران- BMW از خودروی اسپرت ویژه خود با نام کامل BMW 3.0 CSL 2023 رونمایی کرد. همانطور که در عکس ها می بینید، دکوراسیون بدنه بیننده را به یاد نمونه های کلاسیک BMW E9 Motorsport از دهه 1970 می اندازد.

مدل 2023 CSL از چراغ های اصلی با گرافیک لیزری داخلی استفاده می کند که در M4 CSL دیده ایم. چرخ های 20 اینچی انحصاری در محور جلو و چرخ های 21 اینچی در محور عقب، نمای جانبی را بهبود بخشیده اند. این رینگ های آلیاژی طلایی از الگوی Y استفاده می کنند و با لاستیک های حرفه ای پیرلی جفت می شوند.

BMW سنگ تمام گذاشت. معرفی یک شاهکار برای سالگرد ام (+ عکس)
تاریخچه BMW (BMW)؛ مسیر موفقیت یک خودروساز از تولید تابه تا برندی با شخصیت جهانی! (+ فیلم و عکس)

رنگ پروژه نیز توسط کد سفید انحصاری Alpine و گرافیک بدنه سنتی شکل گرفته است. اما وقتی صحبت از موتور به میان می‌آید، همه چیز هیجان‌انگیزتر می‌شود، زیرا در اینجا باواریایی‌ها از قوی‌ترین موتور 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی خود استفاده کرده‌اند که خروجی آن 553 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتن متر است. این کیت با یک گیربکس 6 سرعته دستی هماهنگ شده است تا راننده به دلخواه خود بتواند این هیولای آلمانی را رانندگی کند.
BMW 3.0 CSL 2023

البته استفاده از گیربکس دستی دستیابی به حداکثر گشتاور را که می تواند 100 نیوتن متر بیشتر از عدد اعلام شده برای این خودرو باشد غیرممکن می کند، اما در هر صورت لذت رانندگی اسپرت هدف اصلی این پروژه است.

گیربکس از طریق دیفرانسیل M تقویت شده به محور عقب متصل می شود.

BMW 3.0 CSL وظیفه هندلینگ و ترمز سیستم کربن-سرامیک را بر عهده دارد که عملکرد استثنایی را ارائه می دهد. سیستم تعلیق تطبیقی ​​M Sport یکی دیگر از ویژگی های BMW جدید است.

تنها 50 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید