ET7 جدید: ماشین چینی 5 ستاره! (+ فیلم و عکس)

ET7 جدید: ماشین چینی 5 ستاره!  (+ فیلم و عکس)

ET7 جدید پنج ستاره از تست تصادف احتمالی Euro ENCAP و رتبه ایمنی و پنج ستاره سبز ENCAP را کسب کرد.

ET7، سدان برقی پرچمدار برند جدید (NIO)، موفق شد پنج ستاره از پنج ستاره ایمنی احتمالی را در تست تصادف و ایمنی Euro NCAP کسب کند. NIO ET7 امتیاز 91% را برای ایمنی سرنشینان بزرگسال، 87% برای ایمنی کودکان، 73% برای کاربران آسیب‌پذیر جاده و 95% را برای ویژگی‌های ایمنی داخل خودرو کسب کرد.

ET7 جدید موفق شد پنج ستاره از پنج ستاره ممکن را در ارزیابی Green NCAP بدست آورد. GreenEncap تمیزی ماشین را ارزیابی می کند. ET7 جدید به دلیل آلایندگی کم، عملکرد عالی و بهره وری انرژی نمرات تقریباً عالی دریافت کرد.

عملکرد موفق ET7 جدید در ارزیابی Euro NCAP

برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپا (EuroNCAP) یک سازمان معتبر است که ایمنی خودروهای جدید را در تست‌های تصادف ارزیابی و رتبه‌بندی می‌کند. این سازمان در سال 1997 تاسیس شد و یک سیستم رتبه بندی پنج ستاره ایجاد کرد تا کاربران بتوانند ایمنی خودرو را با هم مقایسه کنند و ایمن ترین گزینه را انتخاب کنند.

تصادف دیگه

طراحی ساختاری بدنه علاوه بر استفاده از مواد نوآورانه در ساخت آن، نقش مهمی در کسب رتبه ایمنی پنج ستاره Euro NCAP برای ET7 جدید داشت. در تست ضربه از جلو با پارتیشن متحرک قابل تغییر شکل، کابین ET7 جدید پایداری خود را حفظ کرد. تمام قسمت های حیاتی راننده و سرنشین به طور موثر محافظت می شدند. در تست تصادف جلو با یک مانع ثابت، ET7 جدید نیز عملکرد خوبی داشت و محافظت عالی برای تمام قسمت های حیاتی آدمک های کودک 6 و 10 ساله ارائه کرد.

ایربگ مرکزی دور کناری یکی از هفت کیسه هوای جدید ET7 است که به عنوان تجهیزات استاندارد عرضه می شود. این کیسه هوا از سرنشینان صندلی جلو در برابر صدمات ثانویه محافظت می کند.

ET7 جدید به انواع سیستم ها و ویژگی های ایمنی مجهز است که نقش کلیدی در کسب پنج ستاره ایمنی یورو NCAP داشته است. ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص دوچرخه سواران، عابران پیاده و سایر وسایل نقلیه، سیستم تشخیص خستگی راننده، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم کمکی خروج از خط از جمله آنهاست. امتیاز 95 درصد برای ویژگی‌های ایمنی داخل خودرو، بهترین امتیاز برای خودروهای کاملاً جدید است. تشخیص محدودیت سرعت و هشدار راننده و همچنین توانایی عمل سریع در مواقع اضطراری از دیگر عواملی است که در دستیابی به این نتیجه موثر بوده است.

تست های تصادف شامل موارد زیر است:

تست ضربه از جلو همپوشانی متوسط ​​- 50 درصد از عرض جلوی خودرو با یک مانع متحرک قابل تغییر شکل برخورد می کند که هر دو با سرعت 50 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند.

تست ضربه از جلو همپوشانی کامل – جلوی خودرویی که با سرعت 50 کیلومتر در ساعت حرکت می کند با یک مانع ثابت برخورد می کند.

تست برخورد جانبی با یک مانع متحرک – یک مانع تغییر شکل دهنده که با سرعت 60 کیلومتر در ساعت حرکت می کند به درب خودرو در سمت راننده برخورد می کند.

تست ضربه از کنار ستون – خودرو بر روی سطح متحرک قرار می گیرد و با سرعت 32 کیلومتر در ساعت از پهلو با ستون برخورد می کند.تصادف دیگه

ET7 جدید علاوه بر عملکرد موفقیت‌آمیز خود در تست‌های تصادف و ایمنی، در آخرین تست‌های Green Encap موفق به کسب نمرات تقریباً عالی برای بهره‌وری انرژی، انتشار گازهای گلخانه‌ای و مصرف انرژی شد. برنامه مستقل GreenEncap توسعه و تولید خودروهای سازگار با محیط زیست، تمیز و اقتصادی را ترویج می کند. ET7 جدید موفق شد پنج ستاره از پنج ستاره ممکن را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

ET7 جدید برای هوای پاک امتیاز 10 از 10، برای انتشار گازهای گلخانه ای 9.6 از 10 و برای بهره وری انرژی امتیاز 9.4 از 10 را کسب می کند.

.

دیدگاهتان را بنویسید