اظهارات ضد و نقیض ستاره یحیی درباره مدیرعامل پرسپولیس

اظهارات ضد و نقیض ستاره یحیی درباره مدیرعامل پرسپولیس

در شرایطی باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای بوژیدار رادوشوویچ را بازیکن این تیم خواند که از صحبت های دیروز رضا درویش و اتهام «بی اخلاقی» به شدت عصبانی و ناراحت است.

رادو که روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ما از تصمیم توافق خود و پرسپولیس خبر داد، پس از واکنش هایی که در فضای مجازی به وجود آمد، توضیحات جدیدی ارائه کرد و این تصمیم را شفاف تر توضیح داد.

او همچنین گفت و گوی تلفنی روز گذشته با مدیران باشگاه را تایید کرد اما گفت توافقی صورت نگرفته و درویش پیشنهاد خاصی ارائه نکرده است. رادوشویچ که زبان فارسی را نیز به خوبی آموخته است، در پاسخ به این سوال که دراویش چه پیشنهادی به او داده اند، گفت: هیچ پیشنهاد و معامله ای وجود نداشت.

وی در تشریح قرارداد جدید گفت: من نگفتم می خواهم با پرسپولیس قرارداد جدید ببندم، گفتم این یک گزینه و راه حل برای مدیران باشگاه است و هیچ گزینه ای جز پرونده جدید در فیفا وجود ندارد.

رادو با اشاره به احتمال محرومیت پرسپولیس از شکایت گفت: درویش می توانست با یک تماس همه چیز را درست کند اما از زمان ورودش این کار را انجام نداده است. او مانند سایر مدیران رفتار می کرد و اکنون تمام شده است و نمی تواند من را به بداخلاقی یا چیز دیگری متهم کند، زیرا من به اندازه کافی منتظر بوده ام.

دیدگاهتان را بنویسید