اعتراف این بازیکن پرسپولیس درباره مشکل بدنی بازیکنان

اعتراف این بازیکن پرسپولیس درباره مشکل بدنی بازیکنان

تیم ملی عراق پس از نتایج ناامیدکننده، شب گذشته با 3 گل مغلوب قطر شد و از جام ملت های عرب کنار رفت. با این شکست تعداد شکست های عراق در دیدارهای رسمی به 10 بازی متوالی رسید و پیروزی مقابل هنگ کنگ در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی در خرداد امسال آخرین پیروزی این تیم در یک بازی رسمی است.

بشار رسن، تیم ملی عراق پس از بازی شب گذشته مقابل قطر در کنفرانس خبری پس از پایان بازی گفت: ما شکست سنگینی را متحمل شدیم که انتظارش را نداشتیم، به خصوص پس از اینکه بازی را خوب شروع کردیم و به گلزنی نزدیک بودیم.

وی گفت: در نیمه اول بد نبودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما در نیمه دوم با مشکلات بدنی مواجه شدیم و خسته بودیم که تیم قطر به دلیل تجربه بازیکنانش و بالا بودن آنها از این موقعیت استفاده کرد. آموزش. “

او گفت: “همه می دانند که لیگ عراق بازیکنانی در سطح رقابتی یکسان تولید نکرده است و ما همیشه از کمبود آمادگی جسمانی رنج می بریم و این بهانه ای نیست، اما این یک واقعیت واضح برای همه است.”

وی افزود: تیم قطر موفق شد از فضا استفاده کند و از کنار به دروازه ما حمله کند و در کمتر از ده دقیقه سه گل به ثمر رساند. در پایان از هوادارانمان عذرخواهی می کنیم و صعود تیم قطری را تبریک می گوییم.

دیدگاهتان را بنویسید