افشاگری عجیب یک پرسپولیسی; دلیل جدایی بیژن ذوالفقار نسب

افشاگری عجیب یک پرسپولیسی;  دلیل جدایی بیژن ذوالفقار نسب

بیژن ذوالفقارنسب درباره استعفای خود از ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به خدا شهادت می دهم که فکر دیگری داشتم و اتفاقات دیگری را دیدم. 90 درصد مشکلات باشگاه پرسپولیس مالی است. من بارها گفته ام که من یک قدرت اقتصادی نیستم و می توانم در ایجاد زیرساخت ها کمک کنم اما دیدم الان وقتش نیست.

رئیس مستعفی هیأت مدیره باشگاه «پرسپولیس» افزود: قادر به حل مشکلات مالی «پرسپولیس» نیستم. من نه پولی دارم و نه کسی که بخواهد شخصا از موقعیت مدیریتی اش استفاده کند. من معلم بوده و هستم.

وی ادامه داد: افتخار می کنم که با پرسپولیس وقت گذراندم و مردم به من احترام می گذارند. من روحیه سفسطه ندارم. هر جا هستم می خواهم کمک کنم. چرا باید جایی را بگیرم که هیچ تأثیری نداشته باشم؟

وی درباره اینکه چرا قبل از انتخاب شدن در هیئت مدیره تصمیمی نگرفته است، گفت: به موقع جزئیات را به شما می گویم. جلسه عضویت به گونه ای پیش رفت که من واقعاً در آن لحظه تصمیم گرفتم که باید کمک کنم و با اینکه می دانستم چه حواشی خواهد داشت، بالاخره قبول کردم و آمدم، اما اگر ماندم اشتباه کردم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره حواشی که در مدت حضور کوتاهش در پرسپولیس با آن مواجه شد، گفت: نه تنها از این مشکلات اطلاعی نداشتم، بلکه در جریان مسائل دیگر هم نبودم. می خواستم با تیم به اصفهان سفر کنم تا حداقل با روحیات نسل حرفه ای بازیکنان محبوب پرسپولیس آشنا شوم اما از سفر آنها بی اطلاع بودم. هیچکس به من چیزی نگفت من از هیچ مشکلی مطلع نبودم و دیدم شاید غیبت من به دلیل دغدغه های مختلف باشگاه مفیدتر باشد.

ذوالفقارنسب درباره اینکه آیا رضا درویش در چند روز گذشته درگیر مسائل مالی و مالی باشگاه بوده است یا خیر، گفت: نه چیزی می دانستم و نه چیزی به من می گفتند! نمی دانم این پول از کجا می آید و نحوه پرداخت حقوق به تیم

وی در پایان با این سوال که آیا وزیر ورزش با استعفای او موافقت کرده است، گفت: من استعفا داده ام. من این کار را آگاهانه انجام دادم. من بسیار امیدوارم که وزیر آن را بپذیرد. من هرگز روحیه معلمی خود را از دست نمی دهم و کسی نیستم که به دنبال موقعیتی متفاوت از موقعیت فردی و اجتماعی فعلی خود باشم.

دیدگاهتان را بنویسید