بدون سردار و طارمی هم می شود برد

بدون سردار و طارمی هم می شود برد

رحمان رضایی کارشناس سابق تیم ملی و فوتبال درباره دیدار تیم های ملی ایران و عراق گفت: این دیدار بسیار حساس است اما نباید عراق را آنقدر برای تیم ملی بزرگ کرد که برای بازیکنان ما استرس ایجاد کند. «تیم ملی ایران در حدی است که امتیازات لازم را از این میزبان جمع آوری کرده و راهی جام جهانی شده است.

وی افزود: غیبت همزمان آزمون و طارمی شاید تا حدودی نگران کننده باشد، اما تیم ملی ایران حتی بدون این دو مهاجم بین المللی هم می تواند عراق را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و نگران این موضوع نباشید.

این کارشناس فوتبال گفت: مهاجمان دیگری هم در اردوی تیم ملی هستند که می توانند سردار و طارمی را بکشند تا جای خالی این دو بازیکن احساس نشود. و امیدوارم این اتفاق برای وارثان این دو بازیکن بیفتد.

رضایی گفت: رقابت ایران و عراق همیشه و همیشه حساس است و این حساسیت گاه از حد اعتدال فراتر می رود. و شرایط جدول، دیدار امروز را در تاریخ دیدارهای دو تیم به شدت حساس کرده است.

مدافع سابق تیم ملی ایران گفت: اگر برخی از بازیکنان تیم ملی ایران تاج می شدند، مقابل عراقی ها از گزند تاج در امان نمی ماندند و فکر می کنم حداقل دو تیم از این نظر برابر باشند. “

دیدگاهتان را بنویسید