برنامه دیدارهای استقلال – جدول صدای اسکاچ را درآورد

برنامه دیدارهای استقلال - جدول صدای اسکاچ را درآورد

این تصمیم باعث اعتراض اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد. چرا که بازیکنان بومی تیم ملی باید پس از تست تاج و قرنطینه چهارم باخمن در اردوی تیم ملی سوم باخمن حضور یافته و تمرینات خود را برای بازی با عراق آغاز کنند. دیدار ایران و عراق از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 هفتم باخمن در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

پیش از این سازمان لیگ در نظر داشت هفته اول بازی برگشت لیگ برتر را در تاریخ 4 بهمن به پایان برساند و تنها سازمان لیگ برتر برای بازی فجر سپاسی – نساجی در 4 بهمن ماه برنامه ریزی کرده بود که اسکوچیچ به دلیل آن مخالفت نکرد. اندک است به احتمال زیاد این دو تیم به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

حالا اگر بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی دعوت شود باید بعد از بازی با یک هوادار به اردوی تیم ملی دعوت شود! این در حالی است که بازیکنی که در دیداری سخت در 6 بهمن بهمن ماه، روز بازی تیم ملی مقابل عراق به میدان می رود، باید ریکاوری کند. احتمال می رود تعداد بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کمتر از 3 نفر باشد تا بدون دغدغه در اردوی تیم ملی حاضر شوند و از همراهی استقلالی ها در دیدار با هواداران جلوگیری شود.

باشگاه استقلال نیز نسبت به برنامه ریزی برای برگزاری این دیدار معترض است. از سوی دیگر سازمان لیگ در تلاش است تا مسابقات لیگ برتر را در خردادماه یعنی فصل قبل از جام جهانی به پایان برساند. با توجه به حضور بازیکنان کرونا در ترکیب استقلال، دیدار این تیم با پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار نشد و حالا به همین دلیل بازی استقلال با هوادار با تاخیر 6 بهمن برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید