برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان رضوی/ 26 تیم در سه حوزه بازی، نرم افزار و انیمیشن به رقابت می پردازند.

ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780751

این را رئیس مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) اعلام کرد.

امینی فر گفت: رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی از 12 آبان ماه با رقابت 26 تیم در سه محور بازی موبایل، نرم افزار موبایل و انیمیشن آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; عبدالله امینی فر مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز در نشست خبری سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتالی بسیج خراسان رضوی در فرهنگسرای رسانه مشهد درباره جزئیات و نحوه برگزاری این مراسم گفت. . : رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی 21 تا 23 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود.

وی افزود: رقابت داوطلبان و تیم های واجد شرایط مانند دوره های گذشته در سه محور بازی های ویژه موبایل، نرم افزار ویژه موبایل و انیمیشن آغاز می شود.

رئیس مرکز فضای مجازی امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: حدود 86 نفر در قالب 26 تیم در این رویداد شرکت خواهند کرد و با توجه به شرایط کرونایی موجود، پروتکل های بهداشتی در طول برگزاری به صورت 100 درصدی اجرا می شود.

وی افزود: تمامی اعضای تیم های شرکت کننده قبل از اعزام به محل مورد آزمایش PCR قرار می گیرند و شرکت کنندگان باید کارت واکسیناسیون به همراه داشته باشند.

امینی فر گفت: 26 تیم مذکور از 9 شهرستان خراسان رضوی با توجه به سوابق تولید، مدت زمان فعالیت و ارزیابی کارنامه انتخاب شدند و به تفکیک 8 تیم از مشهد، 3 تیم از نیشابور، سبزوار 4 تیم، 3 تیم از بینالود، 2 تیم انتخاب شدند. در این مسابقات تیم های فیروزه، 3 تیم کاشمر، یک تیم از رشتخوار، یک تیم از تربت حیدریه و یک تیم از رشتخوار حضور خواهند داشت.

وی افزود: یکی از موضوعات اصلی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند، نهضت تولید محتوا در کشور است. با توجه به وضعیت موجود در این حوزه در کشور، اکثر محصولات نمی توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند و یا ایده مناسبی برای رقابت در بازار جهانی ندارند.«چنین رویدادهایی به شناسایی افراد با استعداد با ایده و سرمایه گذاری روی این افراد مستعد برای ایجاد کمک می کند. محتوای عالی و رقابتی

مسئول مرکز فضای مجازی امام رضا(ع) سپاه با تایید مشکلات تولید در این رویداد خاطرنشان کرد: مشکلات تولید در ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 13 آبان به تیم ها اعلام شد و ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 13 آبان ماه مشکلات تولید به تیم ها اعلام شد. رویداد به طور رسمی آغاز شد و شرکت کنندگان در عرض 48 ساعت زمان دارند تا با توجه به موضوع آگهی ایده ای داشته باشند و آن را در قالب منطقه تولید خود به محصول تبدیل کنند.

وی افزود: در هر سه رشته یک تیم داوری و مربی سه نفره وجود دارد و شرکت کنندگان در لحظات خاصی از فرآیند تولید بازدید کرده و محصول را بر اساس معیارهای خود اندازه گیری می کنند.

امینی فر تاکید کرد: مراسم اختتامیه این رویداد ساعت 15 روز جمعه 23 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی با حضور سردار گیاسی فرمانده سپاه امام رضا (ع) معرفی می شود و تیم های برتر معرفی می شوند. و به رویداد ملی تهران ارسال خواهد شد.

وی افزود: این افتتاحیه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود و 400 تیم از سراسر کشور در این مراسم شرکت کرده اند و با سخنرانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کار خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس مرکز فضای مجازی امام رضا(ع) گفت: تعداد تیم های شرکت کننده نسبت به سال گذشته با توجه به شرایط خاص کرونا 10 تیم کاهش یافته است. 90 تیم در رویداد نهایی حضور خواهند داشت.

وی در پایان گفت: از نکات مثبت این رویداد بازدید دستگاه های اجرایی در روند تولید تیم های شرکت کننده است که با توجه به نوع تولید و کیفیت محصول، حمایت مادی و معنوی از این تیم ها می باشد. توسط سایر سازمان ها و ارگان ها ارائه می شود.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید