تاکید بر تسریع در تزریق نوبت سوم واکسن کرونا طی سه هفته آینده

ساعت: 22:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801717

در جلسه روسای کارگروه های تخصصی ستاد ملی تاج و تخت با حضور معاون اول رئیس جمهور بر تسریع در تزریق نوبت سوم واکسن طی سه هفته آینده برای مقابله با شیوع امیکرون تاکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، جلسه روسای کارگروه های تخصصی ستاد ملی تاج و تخت به ریاست محمد محبر امشب (سه شنبه) برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دفتر رئیس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر آموزش و پرورش، رئیس جمعیت هلال احمر و تعدادی دیگر از مدیران ذیربط برگزار شد، وزیر بهداشت آخرین وضعیت کرونا را گزارش کرد. وضعیت اول و دوم و جدیدترین رنگ آمیزی شهرهای کشور.

همچنین در این جلسه گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت کووید 19 در ایران و جهان و توضیحاتی در خصوص پیشرفت تغییرات در پرونده‌های اومیکرون در کشور ارائه شد.

در این جلسه بر اهمیت پوشش دهی کافی و سریع واکسن کراون برای جلوگیری از شیوع امیکرون تاکید شد و مقرر شد واکسیناسیون طی سه هفته آینده ترویج شود.

در این نشست همچنین بر استفاده روزافزون از ماسک به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با شیوع بیماری امیکرون تاکید شد و مصوبات پیشنهادی وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با تروریسم ولیعهد در صد و سومین جلسه ستاد ملی تاج و تخت مطرح شد. برای مقابله

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید