تصمیم ترکیب تیم ملی با یک بخش غایب!

تصمیم ترکیب تیم ملی با یک بخش غایب!

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف عراق می رود تا یک دیدار دیگر از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برگزار کند و احتمالا در پایان این دیدار جشن صعود خواهد گرفت.

اردوی اخیر تیم ملی با اتفاقات زیادی از جمله شیوع ویروس تاج در میان ملی پوشان مواجه شد که باعث شد نفرات اسکوچیچ از تیم خارج شوند و پرکردن جای خالی آنها یک علامت سوال بزرگ در این بازی است. .

علامت سوال بزرگی بین بیرانوند و عابدزاده روی دروازه تیم ملی وجود دارد. با اینکه بیرانوند گلر یک پرنده است اما عابدزاده در مسابقات باشگاهی نیز عملکرد درخشانی دارد و شانس زیادی برای فیکس شدن دارد. فعلا اما معتقدیم بیرانوند گزینه احتمالی برای ترکیب اصلی است.

در خط دفاعی ترکیب اصلی اسکوچیچ نگران نیست و تنها مجید حسینی که او هم نیمکت نشین بود غایب است. به همین دلیل احتمالا شاهد حضور زوج کنعانی خلیل زاده هستیم. امید نورافکن در سمت چپ و صادق محرمی در سمت راست بازی می کنند.

احمد نورالهی در خط هافبک غایب است و باید منتظر حضور میلاد سرلک در ترکیب اصلی باشیم و او زوج سعید عزت الله را تشکیل دهد. علیرضا جهانبخش کاپیتان و علی گلی زاده دو هافبک تیم ملی خواهند بود.

در خط حمله و در غیاب آزمون و طارمی، کریم انصاری فرد و وحید امیری گزینه های حضور در ترکیب اصلی هستند.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل عراق:

علیرضا بیرانوند، امید نورافکن، حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، میلاد سرلک، سعید عزت اللهی، علی گلی زاده، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و کریم انصاری فرد

دیدگاهتان را بنویسید