جزئیات اقدامات ایران در برگزاری بازی دوستانه فوتسال با رئیس فیفا

جزئیات اقدامات ایران در برگزاری بازی دوستانه فوتسال با رئیس فیفا

حسین شمس درباره اقدامات انجام شده برای برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال با رئیس فیفا گفت: سفر اینفانتینو به ایران هنوز صددرصد نشده است اما یک بازی دوستانه و دوستانه با حضور رئیس فیفا انجام داده ایم. به محض قطعی شدن سفر او به ایران، اقدامات خود را نهایی کرده و از 20 تا 25 نفر دعوت به بازی می کنیم.

وی افزود: علی دایی، هداد عزیزی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و دو نفر از افرادی که مد نظر ما برای دعوت و بازی با رئیس فیفا هستیم. وحید شمسایی، محمدرضا حیدر، محمد کشاورز، جواد عسگری مقدم و FOT نیز دعوت خواهند شد.

مشاور فوتسال رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال تاکید کرد: منتظریم شهاب سفال منش دستیار وحید شمسایی برای تکمیل کادر فنی از کانادا به ایران بیاید. دستیار اسپانیایی نیز در کنار سفال مانس و مصطفی نظری حضور دارد. همه چیز برای ملی پوشان و وحید شمسایی مهیا است تا پس از پایان لیگ در 13 اسفند اردوهای خود را برگزار کنند.

شمس در پاسخ به این سوال که آیا ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم ملی فوتسال به همراه شمسایی به کار خود در این تیم ادامه می دهد؟ وی گفت: من با این موضوع آشنایی ندارم زیرا در حوزه مسئولیت های سازمانی احسان اصولی رئیس کمیسیون فوتسال است. کریمیان یکی از کسانی بود که کار درستی انجام داد و فکر می کنم با شمسایی هم کار کند.

وی با اشاره به احتمال تشکیل تیم فوتسال امید خاطرنشان کرد: دفعه قبل حتی برای تیم امید سرمربی هم انتخاب کردیم اما سرسختانه نگذاشتند این تیم تشکیل شود. فدراسیون در آن زمان از تشکیل تیم ب یا تیم امید می ترسید. اکنون منتظر جلسه کمیته فنی و توسعه هستیم و در جلسه بعدی اقدامات لازم را برای شروع کار تیم امید و انتخاب سرمربی این تیم انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید