خبر خوش برای استقلالی ها

خبر خوش برای استقلالی ها

حجت کریمی درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: جلسه سه چهار ساعته خیلی خوبی بود با همه اعضای هیئت مدیره و میزبانم. این جلسه چند مصوبه برای ارتقای باشگاه داشت و احتمالا چندین بار اعلام خواهد شد. مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه نیز گزارش هایی از کارهای انجام شده ارائه کرد و همه از این گزارش ها راضی بودند.

وی برای تیم فوتبال استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم با زیرساخت هایی که فراهم می کنیم استقلال قهرمان شود. ما کارها را از نظر قانونی و اقتصادی جلو برده ایم و همه چیز بستگی به تیم های استقلال و فرهاد مجیدی دارد که ببینیم چه خواهند کرد. کارهایی می کنیم که استقلالی ها دغدغه ای نداشته باشند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: همدلی و یکنواختی در هیئت مدیره بزرگترین نکته در مورد استقلال است. متاسفانه در گذشته اعضای هیئت مدیره یکسان نبودند و نظرات یکسان نبود، اما اکنون اهداف و نظرات هیئت مدیره باشگاه یکی است. هیچ جنگی روی تخته نیست، جایی که یکی به یک طرف می رود و دیگری به طرف دیگر. هدف اعضای هیئت مدیره انجام کارهایی است که هر روز برند استقلال را بالاتر می برد و شاهد موفقیت این تیم باشیم. با حمایت هیئت مدیره و مدیریت تیم امیدواریم استقلال قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید