خبرنگاران روسی سردار آزمون را آزار می دهند

خبرنگاران روسی سردار آزمون را آزار می دهند

رسانه های اروپایی به خصوص خبرگزاری های مختلف روسیه مطالب زیادی در مورد انتقال سردار آزمون به تیم فرانسوی لیون منتشر کرده اند و رسانه های ایرانی نیز تنها چنین اخباری را در این زمینه ترجمه می کنند.

هر چه به رسانه های ایرانی می رسد از سوی نشریات طرف مقابل نقل می شود و در این زمینه هیچ ایرادی به روزنامه ها و سایت های اینجا وجود ندارد. این مطلب را برای پوشش مصاحبه با سردار آزمون نوشتیم که از اخبار و شایعات جدایی خود در تابستان گذشته گلایه داشت.

سردار پیش از این گفته بود: «هیچ وقت نگفتم جایی می روم. می نویسند سردار در حال انجام تست پزشکی است و تیم خاصی را تکمیل کرده است. وقتی لیون پیشنهاد داد، زنیت در روز اول این پیشنهاد را رد کرد. وقتی قرارداد دارم، حتی اگر بخواهم، تیم اجازه نمی دهد. رونالدو و مسی هم قرارداد دارند، نمی توانند تیمشان را ترک کنند. رسانه ها مرا به تیم دیگری فرستادند. زندگی شخصی من به خودم مرتبط است. من، باشگاه و خانواده ام حرفه شخصی خودم و باشگاه را درک می کنیم. از این خبر خسته شدم در مورد من ننویس! هر وقت بیدار می شوم مرا به تیم های دیگر می فرستند. می گویند سردار هر سال نمی رود. لطفا در مورد من ننویسید اگر اتفاقی بیفتد خودم می نویسم. من از لیون، رم، لورکوزن و تاتنهام پیشنهاد داشتم و دیگر هیچ. همه پیشنهادات رد شد و امسال جایی نمی روم. اگر بخواهم به یک تیم ملحق شوم، آزادانه جابه جا می شوم.

واقعیت این است که اگر سردار آزمون نمی خواهد به تیمی برود و از خبر انتقالش شاکی است، باید این عصبانیت را به رسانه های خارجی اعلام کند. روسها چنین خبری را منتشر کردند. تا جایی که حتی سرمربی زنیت هم انتقال سردار را رد نکرد.

آزمون پیش از این گفته بود که اگر بخواهد زنیت را ترک کند به عنوان بازیکن آزاد می رود اما این روزها شرایط برای او تغییر کرده است. آیا سردار در نیم فصل به صورت داوطلبانه روسیه را ترک می کند یا به زودی این خبر تکذیب می شود؟

کم کم به نظر می رسد که او به قول خود عمل می کند. یعنی به جای اینکه شایعه بخواند و با خبرنگاران قهر کند، خودش توضیح بدهد و تکلیف را روشن کند.

دیدگاهتان را بنویسید