خرید جنجالی پرسپولیس در لیست اصلی یحیی گل محمدی

خرید جنجالی پرسپولیس در لیست اصلی یحیی گل محمدی

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر امروز از ساعت 18 میزبان فولاد خوزستان است. این دیدار آخرین دیدار دو تیم قبل از تعطیلات زمستانی لیگ برتر است، بنابراین در روزهای دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در گروه A. ، مربیان و مدیران لیگ برتری در نیم فصل به نقل و انتقالات توجه خواهند کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که لیست اولیه خرید زمستانی خود را با نام های لوسیانو پریرا از فولاد، پیمان بابای از تراکتورسازی، علیرضا کوشکی از پیکان و رامین رضایان، مدافع سابق السلیا قطر و چند بازیکن به این باشگاه داده است.

علیرضا ابراهیمی مدافع پرسپولیس که اوایل فصل به جمع سرخپوشان پیوست، نتوانست نظر کادر فنی را برای دفاع از یحیی گل محمدی جلب کند و ترجیح داد علی نعمتی و فرشاد فرج با سیدجلال حسینی بازی کنند اما علیرضا ابراهیمی یا دو بازی می تواند. بلند نمان
خرید تابستانی یحیی به دلیل اختلاف ابتدای فصل بر سر نیمکت نشینی از سوی گل محمدی اخراج شد اما عذرخواهی و وساطت حمید مطهری و افشین پیروانی این فرصت را به او داد تا دوباره تمرین کند. با این حال گل محمدی فصل گذشته همچنان از گل گهر سیرجان استفاده نکرد تا به زودی نفر اول لیست مدافعان مازاد عنوان قهرمانی زمستانی شود.

گل محمدی اعلام کرد که این بازیکن در صورت یافتن مشتری در نیم فصل نیازی قطعی به حضور ابراهیمی در تیم دیگری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید