رادوشوویچ را همچنان بازیکن خود می دانیم/ به دنبال حل اختلافاتمان با دروازه بان کروات هستیم

ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802690

باشگاه پرسپولیس در رابطه با آخرین اظهارات بوژیدار رادوشویچ بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس؛ اظهارات بوژیدار رادوشوویچ درباره وضعیتش با پرسپولیس سوالاتی را در افکار عمومی ایجاد کرد. از جمله اینکه مطرح شد; باشگاه نه تلاشی برای حل این مشکل انجام داده و نه تماسی برقرار کرده است و واقعیت ندارد و در تضاد است.

پرسپولیس و رادوشویچ 21 روز بعد در روزی که بازیکن 50 هزار یورو در ملاقات حضوری دریافت کرد، 30 هزار دلار دیگر پرداخت کردند. پس از خروج رادوشوویچ از ایران اتفاقاً در جریان صحبت ها و ارتباطات قرار گرفت که رقم 30 هزار یورو به 70 هزار یورو رسید و باشگاه برای پرداخت اعلام آمادگی کرد. در این صحبت ها به وکیل وی نیز اطلاع داده شد که پرداخت های بعدی بنا به درخواست دروازه بان با هر بار پرداخت به تیم انجام می شود و تاخیری در کار نخواهد بود و آخرین پاسخ وکیل وی در پاسخ به تماس از سوی تیم مدیر روابط بین الملل باشگاه این تمام چیزی بود که قبلا گفته شد.

تماس با این باشگاه بلافاصله پس از خروج رادوشوویچ از ایران آغاز شد و این بازیکن اعلام کرد که مذاکرات با وکیلش ادامه خواهد داشت. در این مدت باشگاه پرسپولیس تماس های تلفنی و رسانه ای متعددی با رادوشویچ، وکیل رسمی و مدیر برنامه های او در ایران داشت. دو نامه رسمی نیز در 9 دسامبر (23 دسامبر) و 1 ژانویه (11 دسامبر) ارسال شد. آخرین نامه رسمی در 3 ژانویه دریافت شد. البته پس از آن تماس های دیگری نیز با وکیل وی صورت گرفت.

پرسپولیس همچنان رادوشویچ را بازیکن می داند و می خواهد به همکاری ادامه دهد. در تماس هایی که تا به امروز با وی، دوم باخمن، برقرار کرده ایم، به دنبال حل اختلافات موجود هستیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد. البته با توجه به مجموعه اتفاقاتی که رخ داده و در این زمینه جایی برای آن وجود ندارد، این موضوع نیز به اراده طرف مقابل بستگی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید