راز موفقیت این پرسپولیس فاش شد

راز موفقیت این پرسپولیس فاش شد

شاگردان برانکو در تیم ملی عمان با سه گل بحرین را شکست دادند و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عرب شدند. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی گفت:

ما از پیروزی امروز و شرایط خود بسیار راضی هستیم و از آنچه بازیکنان ما در جریان بازی ارائه کردند و موقعیت های زیادی که ایجاد کردند بسیار خوشحالم.

او ادامه داد:

امروز بازیکنان ما توانایی های خود را ثابت کردند و شایسته این پیروزی بودند. تیم در این دیدار عملکرد فوق العاده ای به ما نشان داد و زمانی که پیش بودیم تسلیم نشدیم و با زدن گل های بیشتر بدون تسلیم شدن تلاش کردیم تا پیروزی را تثبیت کنیم و موفق شدیم.

برانکو گفت: بالاخره.

برخی از بازیکنان برای اولین بار بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند، ابراهیم دروازه بانم را فراموش نمی کنم. او در طول مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت و اعتماد به نفس بالایی داشت. در مورد دیدار با تونس در مرحله چهارم هم باید بگویم که آمادگی خوبی برای آن خواهیم داشت و قدرت تونس را می دانیم. ما همیشه به همه تیم ها احترام می گذاریم و چیزی که به آن فکر می کنیم این است که با عزم راسخ برای پیروزی وارد زمین شویم. از ابتدای بازی مستحق برد در دیدار اول و دوم بودیم اما شانسی نداشتیم اما مهمتر از همه این است که امروز بازیکنان ما ثابت کردند که شایسته پیروزی و کسب سهمیه هستیم. بازیکنان عملکرد فوق العاده ای داشتند و شایسته این پیروزی و کسب سهمیه بودند که به آنها تبریک می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید