روند آموزش حضوری در مدارس نیمه حضوری اعلام شد/ نیاز به حضور تمام وقت معلمان در مدارس

ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802680

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور؛

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور روند آموزش مستقیم در مدارس استثنایی را تشریح کرد و تاکید کرد: معلمان و کارکنان مدارس باید به صورت تمام وقت در مدرسه حضور داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا تعریفی حسینی گفت: از آذرماه که ستاد ملی تاج و تخت مجوز افتتاح تدریجی مدارس را صادر کرد، مدارس ما تقریباً آموزش حضوری خود را آغاز کردند.

وی افزود: مدارس ما با توجه به نیاز خود از جمله جمعیت مدارس و یا تعداد دانش آموزان حاضر در هر کلاس، شرایط متفاوتی نسبت به شرایط عادی دارند. میانگین تعداد دانش‌آموزان در مدارس ما 50 نفر است و در هر کلاس شش نفر هستند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه از مدارس خواسته ایم شرایطی را فراهم کنند که دانش آموزان برخی از گروه های هدف در صورت نداشتن شرایط آموزش مستقیم، از آموزش مجازی برخوردار شوند، گفت: طیف اوتیسم، کلاس های دو یا سه نفره برگزار کنید و اجازه حضور را بدهید.

حسینی افزود: اکثر همکاران ما در این دو سه ماه به صورت تمام وقت در مدرسه بوده اند. طبق بخشنامه وزارتخانه، همکاران ما باید به صورت تمام وقت در مدرسه حضور داشته باشند و در صورتی که بنا به دلایلی امکان بازدید از دانش آموزان با نیازهای ویژه وجود نداشته باشد و امکان برگزاری کلاس با ظرفیت کامل وجود نداشته باشد، دانش آموزان باید جدا شوند. و گروه بندی شده است. منسوب به مدرسه.

وی تاکید کرد: الزامات هر مدرسه با مدارس دیگر متفاوت است، اما سیاست کلی این است که همکاران در مدرسه حضور داشته باشند و اگر فرض بر این است که آموزش مجازی ارائه شود، از همان کلاس، آموزش مجازی گرفته تا گروه هایی که نمی توانند در مدرسه حضور یابند. تضمین شرایط اسکان کامل دانش آموزان در مدرسه.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید