فاش شد؛ دو روش عالی برای آزمایش یک کاپیتان قبل از تبدیل شدن به لورکوزن

فاش شد؛  دو روش عالی برای آزمایش یک کاپیتان قبل از تبدیل شدن به لورکوزن

هوگو گیلمه روزنامه نگار فرانسوی بود که چند هفته پیش به گفتگوهای باشگاه المپیک لیون و سردار آزمون پرداخت. حتی زمانی که رسانه های ایرانی فکر می کردند آزمون به لیون نمی رسد، گیلمه جزئیاتی از مذاکرات مهاجم ایرانی با تیم فرانسوی را منتشر کرد.

او در یکی از گزارش های خود مدعی شد که آزمون حتی در جلسه ای با مدیران لیون به صورت ویدئو کنفرانس شرکت کرده و قول داده که به صورت شفاهی به این تیم بپیوندد. با این حال تست دیروز رسما به تیم بایرلورکوزن پیوست تا امیدهای المپیک لیون برای جذب این مهاجم 27 ساله و تقویت خط حمله او را تحت الشعاع قرار دهد.

گلیم که در مجله معتبر اکیپ کار می کند، پس از پیوستن به لورکوزن در لیون مورد حمله و توهین هواداران المپیک قرار گرفت، اما با ارائه اخبار جدیدی درباره روند مذاکرات لیون و سردار آزمون، از خود دفاع کرد. گیلمی در گزارشی جدید نوشت: پس از دیدار آنها در پایان سال 2021، المپیک لیون موافقت کرد که در زمستان امسال در این آزمون شرکت کند. این نماینده روز سه شنبه به دبی (محل کمپ تمرینی تیم فوتبال زنیت روسیه) سفر کرد. رهبران باشگاه از لیون نیز قصد داشتند در صورت باز شدن دروازه زنیت (نگرش مثبت به مذاکرات) دوشنبه به آنجا بروند. مدودف (مدیر زنیت) گفت نه و گفت که تست بین لورکوزن و میلان تیمی را برای ژوئن (انتقال تابستانی) انتخاب کرده است. مدودف گفت “نه” زیرا یوری آلبرتو تا ژوئن به زنیت نخواهد رسید.”

دیدگاهتان را بنویسید