لیگ برتر والیبال بانوان اوج ناآرامی در شهرآورد خودروسازان تهرانی/ اصفهانی ها برای بازپس گیری صدر جدول دست و پنجه نرم می کنند.

ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802694

همانطور که شهرآورد هوردسازان تهرانی هفته هفدهم لیگ برتر والیبال بانوان را به اوج هیجان و جذابیت می رساند، ذوب آهن اصفهان در جدال بازگشت از سایپا در بالای جدول قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، هفته هفدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال جام حذفی بانوان ایران سردار دلاجا از امروز (یکشنبه 2 بهمن) آغاز می شود. دیدار دو تیم ستارگان فارس و ذوب آهن اصفهان در شیراز الف فردا (دوشنبه 4 بهمن) با چهار دیدار در شهرهای تهران، رفسنجان، ورامین و کاشان پیگیری می شود.

در اولین دیدار هفته هفدهم امروز (یکشنبه سوم باخمن) تیم ذوب آهن اصفهان که به دنبال بازپس گیری جایگاه خود از خودروسازان سایپا است، در فارس میهمان ستارگان خواهد بود. این مسابقات به درخواست باشگاه ذوب آهن و تایید سازمان لیگ یک روز زودتر برگزار می شود که شاگردان مریم پرهیزگر تاکنون با کسب 6 برد و 18 امتیاز در رده ششم قرار دارند. در حالی که دو هفته تا پایان مرحله مقدماتی باقی مانده است، این تیم برای ارتقای رتبه خود در جدول تلاش می کند و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را می کند. البته به شرطی که قهرمان نیم فصل که 15 برد و 44 امتیاز دارد و برای صعود به بالای جدول تنها به برد و افزایش میانگین امتیاز و امتیاز خود نیاز دارد، فرصت پیشنهاد عضویت را به ستاره های فارس بدهد.

چهار بازی از هفته هفدهم فردا (دوشنبه 4 بهمن) تماشا می شود که قطعا جذاب ترین و حساس ترین بازی هفته است. جایی که سایپا با 44 امتیاز علاوه بر تلاش برای بقا در بالای جدول، به دنبال پیروزی در نبرد معتبر خودروسازان سنتی در لیگ است. شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان با همین فکر نارنجی به میهمانی می روند با این تفاوت که پیروزی در دربی تهران تغییری در جایگاه چهارم پیکان که 11 برد و 33 امتیاز در کارنامه دارد، نخواهد داشت. رکورد.

ریف اصفهان پس از یک ماراتن سخت در هفته شانزدهم مقابل جوانان زرتشتی یزد، در کاشان به مصاف باریجاسانسی خواهد رفت که در پلی آف احساس راحتی می کند. پیروزی در دیدار این هفته تغییری در موقعیت دو تیم ایجاد نمی کند. باریجاسانس از یک سو با 13 برد و 41 امتیاز در رده سوم قرار دارد. از سوی دیگر ریف اصفهان با 4 برد و 12 امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

در بین تیم های میانه جدول به نظر می رسد تنها مهرسان شانس ارتقای رتبه خود در جدول را دارد. دانش آموختگان اعظم عدی با 6 برد و 17 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند و این هفته به مصاف بانوان ورامینی می روند که هنوز قهرمان نشده اند. مهرسان در صورت پیروزی و شکست مقابل ستارگان فارس (تیم ششم) می تواند رتبه نماینده فارس در رده ششم جدول را به خود اختصاص دهد. با این حال بانوان ورامینی نیز در تلاش هستند تا در دو هفته پایانی مرحله مقدماتی جایگاه خود را بازیابند و اولین پیروزی خود را به ثبت برسانند.

کوپر رفسنجان و جوانان زرتشتی یزد نیز به مصاف هم می روند که پیروزی شاگردان آسیا پام تنها به جمع امتیازات و تعداد بردها کمک می کند. این تیم تاکنون 7 برد و 22 امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول قرار دارد. اما جوانان زرتشتی یزد که هفته گذشته به مصاف حریف خود با ریف اصفهان رفتند و پیروز شدند، در صورت شکست سه امتیازی مس و احتمالا باخت به ریف اصفهان، می توانند به کسب رتبه هشتم جدول امیدوار باشند. البته به شرطی که یک رتبه متوسط ​​باشد و رتبه های آن بالاتر از ریف در اصفهان باشد.

فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران مسابقات این هفته را اعلام کرد و برنامه و لیست کامل داوران و ناظران به شرح زیر است:

هفته سوم باخمن:

شیراز تالار ابوالفتی ساعت 14

ستارگان پارس – فولاد

ناظر فنی: آمنه حاجیان، داور: طوبی بهپور، داور اول: هدیه صابری، داور دوم: معصومه شعبانی

دوشنبه، چهارم توسط باخمن:

تهران، خانه والیبال، ساعت 14.

سایپا – پیکان

مدیر فنی: اکرم بن یمین، داور: فاطمه زندی، داور اول: ماندانا مطیعی حقیقی، داور دوم: مرضیه ابراهیم زاده

رفسنجان تالار 9 روز ساعت 14

رفسنجان مد – جوانان زرتشتی یزد

ناظر فنی: نظآفرین فندی، داور: شهناز برادران مهاجری، داور اول: معصومه اسماعیل زاده، داور دوم: رقیه مصطفوی

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 14.

بانوان ورامین – مهرسان

ناظر فنی: مهری احمدعلی نژاد، داور: شفیکا احدی، داور اول: فرحناز گاویدل، داور دوم: زهرا صالحی

کاشان تالار هفت مهر ساعت 14

اسانس بار کاشان – ریف اصفهان

ناظر فنی: سهیلا علیزاده، داور: پریچر گفاری، داور اول: ملیحه نوری، داور دوم: پریسا سلطانی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید