مداحی مادران و همسران شهدا در روز میلاد حضرت زهرا (س)

ساعت: 22:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802838

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری اعلام کرد؛

حسین نصراله از برنامه های این بنیاد برای ارزیابی همسران و مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری در گفت وگو با شبکه خبری تهران نیوز گفت: در 45 روز گذشته برنامه هایی را بنیاد شهید و امور ایثارگران ری در دستور کار قرار داده که بحمدالله به خوبی انجام شد. مراسم تشییع سه شهید مدافع حرم در چند روز گذشته برگزار شد و همچنین یادواره 600 شهید مدافع حرم داشتیم که برای اولین بار با حضور خانواده هایشان در سالن ایوان ری برگزار شد. کمک بسیج

وی افزود: همچنین به مدت سه روز 400 خانواده شهدای مدافع حرم به صورت رایگان به بنیاد شهید ری مشرف شدند. مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و از سوی دیگر از خانواده شهیدان زمانی و مصطفی میرزایی در 8 دی ماه تجلیل شد. به این اقدامات باید مراسم غبارروبی معبد شهدای مدافع حرم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را نیز اضافه کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ادامه داد: مراسم یار شادمان را داشتیم که در استان و بنیاد شهید تهران در فرهنگسرای والا با حدود 300 نفر برگزار شد. و در این مراسم از مادر دو شهید مدافع حرم و یک همسر شهید تجلیل شد. همچنین مراسم تدفین مادران و همسران در مقبره شیخ صدو داشتیم و آقای عالی و فرماندار ری نیز در این مراسم حضور داشتند و از خانواده سه شهید که هر دو همسر و مادر هستند تجلیل شد.

نصرلا با اشاره به برنامه های بنیاد مریخ و جانبازان شهرستان بهشت ​​برای میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) گفت: می خواهیم تعدادی از مادران شهدا را به صدا و سیما بفرستیم تا با آقای زهرا دیدار کنند. آقایان جبلی و قاضی زاده هاشمی و در آنجا برای 300 مادر شهید برنامه ریزی کرده و برنامه های خود را انجام خواهند داد. برگزاری مراسمی برای همسران شهدا که آرزوی تجلیل از خداوند برای این عزیزان دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید