نشست های غیررسمی در وین آغاز می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش از آغاز نشست‌های غیررسمی در وین اتریش برای ادامه مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ خبر داد.

وی در پیامی توئیتری نوشت: جلسات غیررسمی برای آمادگی برای از سرگیری دور هفتم مذاکرات در وین درباره برجام که از قبل آغاز شده است، از سر گرفته شده است.

اولیانوف در پیامی دیگر در توئیتر با اشاره به مذاکرات سه شنبه شب ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، گفت: پوتین و بایدن در گفتگوی مجازی ابراز امیدواری کردند که مذاکرات وین درباره برجام که در نوامبر به پایان می رسد، تجدید شود. ، منجر به نتایج قابل قبول برای همه شود.

پیشتر ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه سه شنبه شب اعلام کرده بود که از سرگیری مذاکرات با ایران در وین از روز پنجشنبه از سر گرفته می شود.

دور جدید مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران و ایران هفته گذشته در وین برگزار شد. این دو سند قرار بود در جریان مذاکرات نفس راحتی بکشند و این هفته از سر گرفته شود که بر اساس توافقی که بین کاوشگر و مورا به دست آمده، از روز پنجشنبه در وین از سر گرفته می شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید