وقتی زنیت از سردار آزمون انتقام می گیرد

وقتی زنیت از سردار آزمون انتقام می گیرد

سردار آزمون اولین بازیکنی بود که به کوید 19 پیوند خورد تا اردوی تیم ملی قبل از بازی با عراق و امارات تحت تاثیر قرار بگیرد.

خبر تست ویروس تاج خشم حتی مسئولان باشگاه زنیت روسیه را برانگیخت چرا که معتقدند سردار بدون هماهنگی آنها برای عقد قرارداد با لورکوزن به آلمان رفته و به همین دلیل 19 کاوید را گرفته است. زنیت نرسید و سردار به عنوان بازیکن آزاد راهی آلمان شد.

سردار دو تست را پشت سر گذاشت که هر دو تست مثبت بود و این یعنی قطعا در لیست بازی با عراق نخواهد بود. اما سومین تست تاج گذاری سردار آزمون در امارات با پاسخ منفی همراه بود تا این بازیکن برای پایان قرنطینه، حضور در تهران و همراهی تیم ملی مشکلی نداشته باشد اما قطعا در بازی نیست.

با این حال زنیت سعی کرد با ممانعت از خروج این بازیکن از روسیه، قرارداد سردار با لورکوزن را جبران کند. او نداد.

مدیران باشگاه زنیت معتقدند این مهاجم ایرانی به دلیل مصدومیت جزئی که با آن مواجه است، با وجود منفی بودن تست تاج، باید از سفر به تهران دوری کند و در روسیه بماند.

معتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت سردار آزمون گفت: در اردوی تیم ملی مخالفت کرد. ما مکاتبات را انجام دادیم و در این مورد به فیفا نامه نوشتیم و منتظر حواب هستیم. تست ابتدا مثبت بود اما او برای ما جواب منفی داد و بر اساس این تست می گوییم باید به اردوی تیم ملی بیاید و در خدمت ما باشید.

واضح است که باشگاه زنیت روسیه با وجود مکاتبات فدراسیون فوتبال، هنوز به سردار آزمون اجازه جدایی نداده است. او می تواند تیم ملی را همراهی کند یا نه.

علاوه بر گزارش هایی مبنی بر شکایت زنیت از قرارداد سردار آزمون با لورکوزن آلمان، این باشگاه روسی مدعی است که باشگاه فوتبال برای دعوت به موقع سردار آزمون با این باشگاه مکاتبه نکرده است. او با ناکامی در آزمون سوم نمی تواند تیم ملی را در جشن صعود به جام جهانی همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید