پرسپولیس را برای مذاکره با لژیونر جذاب برنامه ریزی کنید

پرسپولیس را برای مذاکره با لژیونر جذاب برنامه ریزی کنید

گلزن و مهاجم ایرانی تیم زوریا اوکراین درخشش خیره کننده ای در لیگ این کشور دارد و به خاطر همین درخشش برای بازی ایران و عراق به تیم ملی کشورمان دعوت شده است.

به همین دلیل شهاب زاهدی برای حضور در اردوی تیم ملی باید به کشورمان سفر کند و شاید برای پرسپولیسی ها این بهترین فرصت برای مذاکره جدی و حضوری با این مهاجم بلند قامت و سرکش باشد.

خریدهای تابستانی یحیی گل محمدی آنطور که انتظار می رفت کمکی به قرمزها نکرد و در آخرین دیدار این تیم در لیگ خبری از حضور هیچ یک از این خریدها در ابتدای فصل در ترکیب پرسپولیس نبود. از میان بازیکنانی که یحیی گل محمدی در ابتدای فصل به خدمت گرفته شد، تنها علی نعمتی توانست در مقطعی از فصل حضور ثابتی در ترکیب اصلی داشته باشد و رضا اسدی نیز به عنوان معروف ترین بازیکن جذب به تدریج از ترکیب اصلی حذف شد. .

شکست در نقل و انتقالات از پرسپولیس در ابتدای فصل به عنوان رقیب این تیم یعنی استقلال، با حضور ثابت بازیکنانی چون جعفر سلمانی، زبیر نیکونفس، یمگا، زستد و حسین زاده در ترکیب اصلی، با تغییری بیشتر به چشم می خورد. تقریباً پنجاه درصد در ترکیب آنها نسبت به فصل قبل. همچنین ثمره خریدهای موفق خود را برآورده می کند.

بنابراین طبیعی است که پرسپولیس از نیم فصل برای تقویت تیمش برای جبران خریدهای ناموفق ابتدای فصل استفاده کند و تقریباً برای مدت طولانی پنجره نقل و انتقالات خود را ببندد. تغییر روند عملکرد برخی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار پرسپولیس باعث شده تا مربیان پرسپولیس حتی در برخی پست هایی که فصل گذشته نباید منصوب می شدند، یک جانشین به خدمت بگیرند.

یکی از این بازیکنان شهاب زاهدی است. یحیی گل محمدی با توجه به تجربه شیرین فصل گذشته و خرید موفق زمستانی شهریار مقانلو می خواهد یک مهاجم بلند قد و تیز را به تیمش اضافه کند. سرمربی پرسپولیس فیلم دیدارهای شهاب زاهدی در اوکراین را سرزده تماشا کرد و دست روی این مهاجم تازه ملی پوش گذاشت.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس از بی پولی رنج می برد و خود شهاب زاهدی یک بار در مصاحبه ای گفته بود که با وجود علاقه اش به تیم پایتخت با پیراهن قرمزها، این تیم پولی برای خرید آن ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید