پنالتی آلومینیومی درست نبود، باشگاه به این موضوع نگاه می کند/ این سمت اشتباه دروازه بان آن طرف را می گیرد!

ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792478

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نباختن در زمین ساری راحت تر از برد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی پس از کشیدن نساجی و آلومینیوم گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. سعی کردیم زودتر گل بزنیم. قبل از گل روند خوبی داشتیم. بعد از گل خوب بازی کردیم. در نیمه دوم توپ و زمین را در اختیار داشتیم. اما ما به خاطر سهل انگاری یک پنالتی دادیم. کارشناسان گفتند پنالتی وجود ندارد و باشگاه قطعا پیگیری خواهد کرد. من صحبت نمی کنم زیرا هیچ مسئولیتی در خارج از زمین ندارم.

گفت: به بچه های تیمم خسته نباشید می گویم. آنها خیلی دویدند و زحمت کشیدند، اما متاسفم که نتوانستیم سه امتیاز ارزشمند این دیدار را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. فقط نصف فرصت را به حریف دادیم و کاملا از تیم اراکی پیشی گرفتیم، اما فوتبال همین است، امیدوارم به روند خوب خود که از 3-4 هفته پیش شروع کردیم ادامه دهیم و نتایج بهتری بگیریم. هر چند از کیفیت بچه ها در بازی امروز راضی هستم. بچه ها از نظر زمین عالی بودند، اما متاسفم که هر بازی سه امتیاز را کسب نکردیم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه زاهدی فر چقدر در نتیجه داوری موثر بود گفت: در این صورت قطعا باشگاه کارهای لازم را انجام خواهد داد. صحنه پنالتی را دیدم که مشکوک بود و با داوران متخصص صحبت کردیم اما الان جای صحبت نیست. به تیم داوری خسته نباشید می گویم و باشگاه حتما این مسائل را پیگیری خواهد کرد.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان تیم آلومینیوم اراک گفت: اینگونه اقدامات در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست. اینجا فوتسال نیست، فوتبال است. داور یک پنالتی اعلام کرد و آنها را چهار دقیقه خواباند. گلر آمد وسط زمین و گفت پای من را گرفته است. اگر پایش را گرفت، حتماً داخل دروازه اتفاق افتاده است. این طرف اشتباه کرد، آن طرف چه شد که پایش را گرفت؟

الهامی گفت: مثل فوتسال برای گرفتن پنالتی بازیکن را تعویض می کنند. این در شأن لیگ برتر ما نیست. اگرچه این ترفندی است که برخی افراد برای رسیدن به اهداف خود از آن استفاده می کنند، اما مشکلی وجود ندارد. ما در مورد خودمان صحبت می کنیم. من نمی توانم در مورد تیم های دیگر یا افراد دیگر صحبت کنم. درخواست من از هیئت داوران این است که ما واقعاً سخت کار می کنیم. در این شرایط خانوار و ثروتی که داریم خوب نیست این اتفاقات بیفتد و شرمنده هواداران باشیم.

سرمربی نساجی گفت: قبل از اینکه حتی دو روز اینجا تمرین کنیم، چرا این تیم حداقل یک جلسه قبل از بازی در ساری تمرین نمی کند تا تماشاگران حضور پیدا کنند. ما هم دوست داریم اینجا تمرین کنیم. اما دو روز دیگر در سیرجان بازی داریم و بعد از آن سه روز دیگر در سرچشمه با مس رفسنجان بازی می کنیم و سپس برمی گردیم. اگر فاصله به حدی باشد که بتوانیم زمان ریکاوری را درست کنیم، قطعاً یک یا دو جلسه تمرین در اینجا بسیار خوب است. اما می دانید که اگر بخواهیم در مورد زمین صحبت کنیم، می توانیم کتاب بنویسیم. تیم هایی که برای امتیاز به اینجا می آیند. شکست نخوردن در این میدان بسیار آسان تر از بردن است. برنده شدن خیلی سخت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید