کارگردان سریال نیسان آبی هوادار استقلال است یا پرسپولیس؟

کارگردان سریال نیسان آبی هوادار استقلال است یا پرسپولیس؟

نیسان آبی این روزها پربیننده ترین سریال نمایش خانگی است که مضمونی طنز دارد و مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته است. در آخرین قسمت این سریال نیز به فوتبال پرداخته شد و با افرادی چون محمد مایلی کهن، مهدی طارمی، رسول کربکندی و چند پیشکسوت فوتبال شوخی شد. اما اوج شوخی ها در این قسمت از سریال نیسان آبی مربوط به نقشی بود که حسین یاری (با بازی جمشید قاسم پور) خطاب به بازیکنان گفت: تیمی در دسته سوم بود اما او مدعی است که آسیایی است. قهرمان.» که کنایه ای به باشگاه استقلال و حضور این تیم در گروه سوم باشگاه های کشور بود، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و هواداران پرسپولیس با استفاده از ویدیوی سریال درباره استقلالی ها شعار می دادند. ناراحت از این شوخی منوچهر هادی. ، کارگردان نیسان آبی علیه این سریال موضع گیری کرد و به آنها حمله کرد که با منوچهر هادی به عنوان کارگردان سریال تماس گرفتیم.خبر زیر:

احتمالا از نارضایتی و اعتراض هواداران استقلال مطلع هستید. نظر شما در مورد کنایه هایی که در سریال شما علیه این تیم به کار رفته است چیست؟

واقعیت این است که زمانی که این سریال را می نوشتم به عنوان کارگردان اصلا متوجه موضوع نمی شدم و نمی دانستم تیمی که دسته سوم است یعنی استقلال. اما من به عنوان کارگردان این موضوع را تایید نمی کنم و همین الان در تماسی که با تهیه کننده سریال داشتم به او گفتم با حذف این سریال نسخه جدیدی را برای پخش از فیلیمو ارسال خواهد کرد. می دانم که بسیاری از هواداران استقلال هم سریال نیسان آبی را تماشا می کنند و من قصد ناراحتی آنها را نداشتم. همه فوتبالدوستان چه از پرسپولیس چه استقلال و چه تیم های دیگر مورد احترام ما هستند و نمی خواهیم کسی با ما قهر کند.

اما بسیاری از فعالان استقلال ناراحت بودند و حتی شخصاً از شما انتقاد کردند.

بله درست است اما باز هم می گویم که قصد ناراحتی این اقوام را نداشتم. پس از پخش قسمت جدید، بسیاری از هواداران استقلال در صفحه شخصی ام به من اعتراض کردند. برخی افراد واقعاً محترمانه از من انتقاد کردند که از این اتفاق پشیمان شدم و عذرخواهی کردم. متاسفانه عده ای انواع و اقسام توهین ها و توهین ها را به من نسبت دادند که نمی دانستم در مورد این افراد چه بگویم. بهتر است در مورد کسانی که فحش می دهند اصلا صحبت نکنیم.

شاید چون پرسپولیسی هستی اینها به تو اعتراض کردند.

باور کنید پرسپولیس و استقلال هیچ تفاوتی با من ندارند و با بازیکنان زیادی از هر دو تیم دوست هستم. من به شخصه خیلی فوتبالیست هستم و اگر فرصت داشته باشم تمام مسابقات ملی و خارجی را تماشا می کنم اما فقط طرفدار تیم ملی خودم هستم.

در مورد حذف نام مهدی طارمی به ترتیبی که سحر قریشی خواست نام او را بیاورد چطور؟

واقعیت این است که وقتی این سکانس را گرفتیم، چون مهدی یکی از دوستان بسیار خوب من است، شخصاً با او تماس گرفتم تا نظرش را جویا شوم. مهدی به من گفت اگر این سکانس کپچر نشد لطفا آن را حذف کنید اما اگر ضبط انجام شد و امکان حذف آن وجود نداشت مشکلی نیست. از آنجایی که این سکانس را گرفته بودیم، نتوانستیم آن را حذف کنیم، بنابراین وقتی نام مهدی طارمی را به زبان آوردیم، مجبور شدیم آن را ساکت کنیم.

بازگشت طارمی و البته دو بازی آتی تیم ملی مقابل عراق و امارات چطور؟

ابتدا باید بگویم مهدی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است و کیفیت استثنایی دارد. به نظرم طارمی کابوس تیم های رقیب ماست و همه مدافعان از او می ترسند. در مورد تیم ملی هم باید بگویم که مطمئنا در هر دو بازی پیروز می شویم و خیلی راحت به جام جهانی می رویم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در دنیا بدرخشم.

آیا مسابقات لیگ را دنبال می کنید؟

بله حتما پیگیری میکنم فکر می کنم استقلال امسال تیم خیلی خوبی دارد و نتایجی که نشان داده این را نشان می دهد. پرسپولیس مثل چند سال اخیر خوب است و در صدر جدول قرار دارد. اینکه این دو تیم خوب کار می کنند مایه خوشحالی است و در نهایت به نفع تیم ملی خواهد بود. فکر می کنم بین پرسپولیس و استقلال تیمی برنده شود.

به نظر شما فوتبالیست ها می توانند بازیگران خوبی باشند؟

بله چرا که نه. فکر می کنم چون فوتبالیست ها اکثرا آدم های باهوشی هستند می توانند در بازیگری هم موفق باشند. می بینیم که پیمان جمشیدی چقدر موفق است و در سینما می درخشد. پیمان آرام آرام بالا رفته و فکر می کنم در حال حاضر یکی از 10 بازیگر موفق سینمای ایران است.

و کلام آخر…

ممنون از اینکه تماس گرفتید. باز هم می گویم که قصد ناراحتی هواداران استقلال وجود نداشت و اگر ناراحت هستند من به شخصه از آنها عذرخواهی می کنم اما یک نکته را بگویم.

خوش آمدی.

ببینید ماهیت یک سریال طنز شوخی با آدم های مختلف است و بهتر است کمی تحملمان را بالا ببریم تا کسانی که کمدی می سازند با خیال راحت تر کار کنند و فیلم و سریال خوب بسازند و مردم دوستشان داشته باشند. مثلا در همین سریال نیسان آبی با سریال دل که من ساختم، محمدحسین کنعانی زادگان، ترانه علیدوستی، عسگر فرهادی، محمد مایلی کهن و خیلی های دیگر شوخی کردیم و هیچ اتفاقی نیفتاد. من فقط امیدوارم که آستانه تحمل را کمی افزایش دهم.

دیدگاهتان را بنویسید