آثار ثبت شده بخش بین الملل «فیلم‌ فجر» با وجود تحریم‌ها رکود شکست



رئیس سازمان سینمایی:

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به ثبت 621 اثر در بخش بین الملل فیلم فجر تصریح کرد: امسال رکورد عرصه بین المللی در جشنواره فیلم فجر شکسته شد.

آثار ثبت شده بخش بین المللی

به گزارش خبرگزاری موج


محمد حوزه ای رئیس سازماندهی فیلم در ششمین همایش سراسری مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ثبت 621 اثر در بخش بین الملل فیلم فجر وی گفت: امسال رکورد جهانی در جشنواره فیلم فجر شکسته شد.

وی افزود: هیات انتخاب جشنواره کار خود را آغاز کرده و بیش از 115 اثر ثبت شده است که در عرصه بین الملل بر خلاف تحریم ها 621 اثر در این بخش ثبت شده و بر اساس این آمار رکورددار است. عرصه بین المللی جشنواره فیلم فجر اسباب بازی شکسته شد.

رئیس سازمان سینمایی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) گفت: در همه استان ها حضور داشتیم و وضعیت زیرساخت های استان ها را بررسی کردیم، بیش از 200 سالن سینما ساخته شده است. افتتاح شد که تا پایان دولت به 1000 سینما می رسد.

وی ادامه داد: 5 رویداد پیش رو در سازمان سینمایی داریم که 3 مورد آن در استان ها برگزار می شود و جشنواره فجر امسال یکی از باشکوه ترین جشنواره های سال های اخیر خواهد بود. وضعیت اقتصادی سینماها بسیار خوب است، تمام مشکلات مالی سینماداران حل شده و سود می برند.

خزایی گفت: 16 اثر از استان ها ارسال شد، 34 فیلم در استان ها فیلمبرداری شد و 10 تهیه کننده و 9 کارگردان جدید با جبهه فکری انقلابی در جشنواره فیلم فجر حضور خواهند داشت.
در زمینه بانوان نیز رشد خوبی داشته ایم و 8 کارگردان زن در این دوره حضور دارند.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.