ابوالفضل جلالی رکورد جدیدی ثبت کرد؟

ابوالفضل جلالی رکورد جدیدی ثبت کرد؟

بار دیگر ابوالفضل جلالی گل 3 امتیازی استقلال در لیگ برتر را به ثمر رساند. او یک ضربه کرنر ارسال کرد و ایمان سلیمی نیز دروازه فولاد را باز کرد تا استقلال در صدر جدول بماند.

این دهمین پاس گل ابوالفضل جلالی بود. همانند رقابت استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی، ابوالفضل جلالی هم برای کسب عنوان برترین گلزن فصل رقابت قدرتمندی با مهندس تراکتور دارد.

ریکاردو آلوز با اقتدار و بدون رقیب بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر شد. در کل تاریخ لیگ برتر به ندرت اتفاق افتاده است که برترین گلزن با رکورد دو رقمی این عنوان را کسب کند و آلوز جزو رکوردداران بیشترین پاس گل در یک فصل باشد.

او در این فصل برای یک رکورد مدعی است، اولین بازیکنی است که در دو فصل متوالی عنوان بهترین گلزن را به دست آورده است، اما مهندس تراکتورسازی برای رسیدن به این رکورد رقابت جدی دارد.

در تمام ادوار لیگ برتر، سابقه دو رقمی شدن دو بازیکن در رقابت برای کسب عنوان برترین گلزن وجود نداشته است. ریکاردو آلوز مدت ها پیش از این مرز عبور کرد و حالا ابوالفضل جلالی به گلزن شماره 10 هفته 27 رسیده است.

در حال حاضر ریکاردو آلوز با 11 پاس گل بهترین گلزن است و ابوالفضل جلالی با 10 پاس گل در رتبه بعدی قرار دارد. برخی رسانه ها به اشتباه رکورد آلوز را 10 نوشته اند، اما با مروری ساده بر صحنه های گل تراکتورسازی و ارائه دو پاس گل در این بازی می توان مشخص کرد.

پاس گل دوم رحمان جعفری از روی یک کرنر را باید به آلوز نسبت داد چرا که توپ به هیچ عنوان به سر عارف آغاسی برخورد نکرد و مستقیماً در تیرک دوم به رحمان جعفری رسید. رسانه ها گاهی به اشتباه این پاس گل را با نام عارف آقاسی می نویسند که با مشاهده ساده به وضوح اشتباه است.

اکنون 3 بازی از این فصل باقی مانده است و مسابقه جلالی و آلوز یکی از جذابیت های لیگ برتر ماست.