اختلاف تیم سیاه و سنگین پریناز ایزدیار/عکس

اختلاف تیم سیاه و سنگین پریناز ایزدیار/عکس

عکس های جدیدی از پریناز ایزدیار در این مراسم برای تشکر از تهیه کنندگان سینمای ایران منتشر شد. استایل زمستانی شیک و مانتا دوزی شده این بازیگر زن، طرفداران او را برانگیخت.

سان پریناز ایزدیار
پریناز ایزدیار متولد 17 شهریور 1364 در بابل مازندران بازیگر سینما و تلویزیون است. او در رشته گرافیک فارغ التحصیل شد و کار خود را در تلویزیون آغاز کرد.

ازدواج پریناز ایزدیار
این بازیگر: ازدواج را دوست دارم مخصوصاً به این دلیل که بچه ها را دوست دارم و احساس مادر بودن را دوست دارم، اما فکر می کنم ازدواج به بلوغ خاصی نیاز دارد که هنوز به آن نرسیده ام. این بلوغ دوطرفه است، زن و مرد باید به جایی رسیده باشند که مسئولیت زندگی مشترک را بر عهده بگیرند.

غذای مورد علاقه پریناز ایزدیار
بازیگر زن: من عاشق فست فود هستم اما سعی می کنم کمتر غذا بخورم چون می دانم خوب نیست و خودم را کنترل می کنم که بیشتر اوقات آن را نخورم. بالاخره بعضی وقت ها که غذای خانگی ندارم و عجله دارم مجبورم فست فود بخورم.

جراحی زیبایی پریناز ایزدیار
پریناز ایزدیار از آن دست بازیگرانی است که علاقه ای به جراحی زیبایی ندارد و طبیعی بودن چهره برایش اهمیت زیادی دارد. به گفته خودش، جراحی زیبایی همه را شبیه هم می کند، بنابراین برای اینکه نقش هایش را از دست ندهد، جراحی زیبایی انجام نمی دهد.