استایل زیبا و دیدنی پریناز ایزدیار در تعطیلات کارگردان / عکس

استایل زیبا و دیدنی پریناز ایزدیار در تعطیلات کارگردان / عکس

پریناز ایزدیار (زاده ۸ شهریور ۱۳۶۴) بازیگر و صداپیشه ایرانی است. او پس از بازی در سریال زمانه ساخته حسن فتحی به شهرت رسید. اولین نقش بازیگری ایزدیار در فیلم مرد یک شهر است. پریناز ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم ابد و یک روز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد. تیپ و استایل جدید پریناز ایزدیار در جشن انجمن کارگردانان سینما را مشاهده می کنید.

پریناز ایزدیار در سال 1364 در بابل به دنیا آمد و پدرش ساری و مادرش بابلی است و فکر می کند مازندرانی صحبت می کند. او دارای مدرک لیسانس گرافیک است. در سال 2006 برای بازی در فیلم «مردی از شهر» تست داد و پذیرفته شد. وی با ایفای نقش در فیلم تلویزیونی ماه در سایه ها (1388) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر وارد عرصه تلویزیون شد. ایزدیار در بسیاری از فیلم های تلویزیونی بازی کرده و با کارگردانانی چون فرزاد موتمن، مسعود آپارور و علیرضا امینی همکاری داشته است. پنج کیلومتر تا آسمان اولین سریال او در ماه رمضان بود. او در این سریال به موفقیت های بزرگی دست یافت. او همچنین در چند سکانس در فیلم «ورود آقایان ممنوع» بازی کرد اما در سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» موفقیت چندانی در بازی نداشت.

او به همراه کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه خواندن برای سفر دور به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک به موسسه محک متخصص کودکان سرطانی به اجرای نمایش پرداخت. آنها تمام پول را به این موسسه اهدا کردند.

پریناز ایزدیار مجرد است و تاکنون خبری از ازدواج آنها منتشر نشده است.

او همیشه در مصاحبه ها گفته است که دوست دارد ازدواج کند و مادر شدن را تجربه کند. خانم ایزدیار عاشق بچه هاست و می گوید کسانی که تصمیم گرفته اند هرگز بچه دار نشوند روزی پشیمان خواهند شد. به گفته وی ازدواج نیازمند بلوغ متقابل است و زن و مرد باید بتوانند مسئولیت زندگی مشترک را بر عهده بگیرند.
پریناز ایزدیار استایل خوبی دارد، برای چاق شدن از رژیم غذایی سالم پیروی می کند و سعی می کند شب ها برنج نخورد یا غذاهای مضر را حذف کند.

پریناز ایزدیار به دلیل علاقه ای که به فست فود دارد رژیم غذایی خود را کنترل می کند و از خوردن آن اجتناب می کند.

پریناز ایزدیار از نوجوانی به بازیگری علاقه داشت اما به دلیل مخالفت پدرش در دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرد اما در نهایت موفق شد رشته خود را از پیش دانشگاهی تغییر دهد و در دانشگاه گرافیک بخواند.

در دوران دانشجویی با دانشجویان بازیگری تمرین کرد و در فیلم های تلویزیونی مانند روز، داشتن یا نداشتن، داشتن یا نداشتن، گور به گور، سایه ماه و فال قهوه ظاهر شد. او در دوران دانشجویی نیز به عنوان مدل پوشش مانتو و روسری در شوهای اسلامی شرکت می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید