اطلاعیه شرایط فروش کلاچ دنده ای ماسات موتور

شرایط فروش کلاچ دنده ای توسط مسات موتور اعلام شد [خرداد ۱۴۰۳]

شرکت ماکسات موتور شرایط فروش کلاچ دنده ای با قیمت جدید و پرداخت را اعلام کرد. قیمت این خودرو برای خرداد 1403 به حدود 1.8 میلیارد تومان رسید. مشتریان می توانند با پیش پرداخت کمتر از یک میلیارد تومان، کلاچ دنده ای را خریداری کنند. مابقی قیمت خودرو به صورت اقساط 12 ماهه (یک ساله) یا 18 ماهه (یک و نیم ساله) توسط مشتری دریافت می شود.

جدول تغییرات قیمت Cog، ژوئن 1403:

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، ماسات موتور برای خرداد ماه نسخه اسپید پیکاپ خود را حدود 190 میلیون تومان افزایش داد. کلوت از جمله خودروهایی است که قیمت آن در بازار آزاد کمتر از قیمت کارخانه است. همین الان با قیمتی بین 1.6 تا 1.7 میلیارد تومان می توانید نمونه تجهیزات ترمز صفر کیلومتر 1402 مدل 1402 را از بازار آزاد تهیه کنید.

شرایط فروش کلاچ دنده ای خرداد 1403: (مبلغ به ریال می باشد)

این گیربکس به یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژ مجهز شده که حداکثر 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در نسخه اتوماتیک این خودرو و همچنین پیکاپ دیون Y7 استفاده شده است. گیربکس شش سرعته دستی نیز وظیفه انتقال نیرو را در زمان مکث در کلاچ دستی بر عهده گرفته است. رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، فرمان چرمی، فرمان با دکمه‌های کنترلی، سیستم چندرسانه‌ای با صفحه‌نمایش لمسی 9 اینچی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تودوزی چرمی، صندلی‌های جلو برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و آینه‌های تاشو برقی با گرمکن، ویژگی‌های پیکاپ معمولی کلاچ هستند.