امیرحسین صادقی پاسخ سپهر حیدری و مدیرعامل پرسپولیس را داد

امیرحسین صادقی پاسخ سپهر حیدری و مدیرعامل پرسپولیس را داد

امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال با تبریک برد استقلال مقابل فولاد به گروه استقلال گفت: می خواهم به جواد نکونام و تیمش تبریک بگویم که بعد از بازی هر اتفاقی که افتاد خیلی زحمت کشیدند. هلدینگ خلیج فارس برای تیم آسفا تاخیر داشت. ای کاش نیم فصل اضافه می شد تا هواداران راحت تر آن بردها را ببینند. به گفته آقای کالانوی اکنون زمان جمع آوری 3 امتیاز است. جام در دستان ماست. این تیم چه قهرمان شود چه نشود برای مردم قهرمان است.

وی افزود: نمی دانم چرا ناظر مسابقه از دقیقه 70 به مسئولان می گوید آقای صادقی بروید بالاتر بایستید. نمی دانم چه خبر است، اما امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. چرا داور نباید به مربی اجازه دهد که برای جشن پیروزی تیم به رختکن یا داخل زمین برود؟ آقای رفعتی مرد منصفی است اما امیدوارم در شرایط مشابه از تجربیات خود استفاده کند.

پیشکسوت استقلال درباره دادن برنامه به تیم امید استقلال گفت: من برنامه ام را به آقای خطیر دادم اما اتفاقات دست من نیست. نمی دانم باید در باشگاه چه کمکی بکنم. امیدوارم هلدینگ خلیج فارس به تیم های پایه کمک کند، فرقی نمی کند من باشم یا نه. تا کی می خواهیم یک بازیکن میلیاردی بخریم؟ کمبود بازیکنان خوب در تیم های اصلی ما وجود ندارد. استقلال همیشه بازیکن تولید کرده است و افتخار می کنم که از تیم امید استقلال به جام جهانی رفته ام. امیدوارم اتفاقات گذشته تکرار نشود و بازیکنان اصلی به تیم بزرگسالان تزریق شوند.

صادقی درباره ماجرای سپپر حیدری درباره پیراهن مشکی جواد نکونام در دیدار مقابل فولاد گفت: پسر خوبی شده ام و اصلا دوست ندارم وارد این مسائل شوم. از مدیرعامل پرسپولیس می خواهم در دو جبهه بجنگد. این حرف های عده ای در مورد پیراهن مشکی جواد نکونام زشت است. او افتتاحیه لالیگا بود. آنها و اجدادشان بلیت ورزشگاه مقابل بارسلونا را نخریدند. آنها چه می گویند؟ از دوستان پرسپولیسی ام می خواهم پیشکسوتان را کنترل کنند. پرسپولیس و استقلال باید با آرامش دنبال قهرمانی بروند. از مدیرعامل پرسپولیس می خواهم حاشیه های اطراف این تیم را کم کند. خجالت نمی کشند که اگر جواد نکونام با پیراهن مشکی بایستد، شانس دارد؟ آنها حتی ویزای اسپانیا هم نداشتند چون جواد نکونام به اسپانیا رفت وآمد کرد و از چهار پاسپورت استفاده کرد.