سپهر حیدری به کانون توجه ها پاسخ داد

سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این دیدار گفت: بازی با گل گهر نمایش بی نظیری بود. پرسپولیس هم در دفاع و هم در حمله تمرکز لازم را داشت و هر وقت پرسپولیس تنها بود نمایش خوبی از خود به نمایش می گذاشت. درست مثل سال 87 که قرار بود قبل از بازی با سپاهان مقابل صبا پیروز شویم و آن تیم را با 4 گل شکست دهیم. فکر می کنم همه چیز دست به دست هم بدهد تا اتفاقات سال 87 دوباره به یادگار بماند.

وی در خصوص دیدار هفته گذشته پرسپولیس مقابل نساجی اذعان داشت: البته بازی با نساجی قائم شهر سخت ترین بازی فصل است و بازیکنان پرسپولیس آنقدر تجربه دارند که هیچ حریفی را دست کم نگیرند. مهمترین چیز در این بازی تمرکز و اتحاد است. پرسپولیسی ها با توجه به شرایطی که قبل از سال جدید داشتند در هیچ یک از دیدارهای خود جای خطا نداشتند و در دیدار مقابل نساجی هم باید این موضوع رعایت شود. آنها در این دیدار فقط باید روی بازی خودشان تمرکز کنند و به بازی سپاهان توجهی نداشته باشند چرا که سرنوشت قهرمانی در دستان خود پرسپولیس است. مطمئنم بازیکنان و کادر فنی شرایط را می دانند و ما به عنوان هوادار فقط باید از این تیم حمایت کنیم.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره شایعات ایجاد شده و صحبت های مطرح شده از سوی سپاهان و استقلال مبنی بر موفقیت این تیم و ربط دادن آن به عوامل بیرونی گفت: صحبت ها و احادیث زیادی وجود دارد. خیلی از تیم ها با چنین بودجه ای تیم می سازند و برخی دیگر از تیم ها از هر لحاظ از خود حمایت می کنند اما در نهایت از قهرمانی کوتاه می آیند اما پرسپولیس با وجود شایسته بودن در آستانه قهرمانی قرار دارد و این موضوع قطعا برخی را تحت فشار قرار می دهد. .

حیدری تاکید کرد: بار کج به خانه نمی رسد. بهتر است از پرسپولیس الگو بگیریم نه اینکه عنوان قهرمانی این تیم را زیر سوال ببریم. این تیم در 6 سال گذشته 5 قهرمانی و 2 بار به فینال آسیا راه یافت. آیا این اتفاقات می تواند تصادفی باشد؟

وی یادآور شد: یک زمانی صحبت از وزیر و افراد دیگر شد که الان با چه کسانی تماس می گیرند؟ آیا وزیر می تواند عبور کند؟ آیا او می تواند گل بزند؟ این بهانه ها نخ نما شده و فقط برای زیر سوال بردن پرسپولیس است. به جای حرف زدن تمرکز کنید و از پرسپولیس یاد بگیرید و بیشتر تلاش کنید و به حریف احترام بگذارید. باید پخته تر و متفکرتر عمل کرد، نه اینکه مثل بچه ها حرف بزند و اسم تیم حریف را اشتباه جلوی دوربین بگوید، مثلاً سعی کنید چهره سازی کنید یا در دل هواداران جایی بسازید و خودتان را تملق کنید. خودم.

این مدافع سابق افزود: هیچکس مشغله کاری را دوست ندارد. آنچه شما را قهرمان می کند تلاش، پشتکار و در نهایت شایستگی است. با توجه به عنوان قهرمانی نیم فصل اول و نتایجی که پس از آن کسب کردند، ضمن داشتن کمترین شانس حضور در جمع سه تیم برتر در پایان سال و بازگشت به اوج، پرسپولیس شایستگی قهرمانی را بیش از این داشت. هر تیم دیگری شما نمی توانید با بهانه جویی سریع نتیجه گیری کنید و دوستان باید تجدید نظر کنند. البته بهتر است این رویه را ادامه دهند تا بتوانیم تمرکز کنیم و دوباره قهرمان شویم.

حیدری در واکنش به صحبت های اخیر امید نورافکن علیه پرسپولیس گفت: بعید است از بازیکن ملی پوش عذرخواهی کند. امید به کانون توجه هنوز در دوران کودکی باقی مانده است و به نظر می رسد به بلوغ فکری نرسیده باشد. او برای اینکه خودش را شیرین کند و قرارداد بالاتری ببندد، پرسپولیسی را زیر سوال می برد که از کودکی عکس های بازیکنان این تیم را جمع آوری کرده و حالا بی احترامی می کند. هر وقت می خواهد در مورد پرسپولیس صحبت کند استرس می گیرد و حرف هایی می زند که منطقی نیست.

وی تاکید کرد: قهرمانی پرسپولیس نجس است اما اگر تیم خوب ملوان را در حضور هواداران خود شکست دهید و الان سرآمد باشید این قهرمانی نجس است؟ اگر این حرف ها از روی حسادت نیست پس برای چیست؟ جایی که دهانتان را باز می کنید، تمرکز کنید و به جای بی احترامی سعی کنید با آن دعوا کنید.

گلزن لیگ هفتم پرسپولیس در مورد مصادف شدن سالگرد آن قهرمانی با بازی هفته آخر این فصل گفت: بازی مقابل نساجی دقیقاً یادآور بازی پرسپولیس و سپاهان در 8 اردیبهشت است. همه چیز پرسپولیس امسال هم مثل سال 1386 رقم خورد. خدا کنه این روز دوباره برای پرسپولیس مبارک باشه. با این حال فکر می کنم با این شرایط که 6 امتیاز از ما گرفته شد، دیگر هرگز قهرمانی دراماتیک تکرار نخواهد شد. یکی به من پاس گل داد چون از بچگی لباسش را داشتم. واقعا همش یک رویا بود خدا را شکر خدا به عشق دوران کودکی من به پرسپولیس پاداش داد و گلی زدم که برای تیم محبوبم قهرمان شدم. امیدوارم روز پنجشنبه این اتفاق تکرار شود و پرسپولیس قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید