تمسخر عجیب سپهر حیدری به استقلالی ها

تمسخر عجیب سپهر حیدری به استقلالی ها

سپه حیدری در گفتگو با دربی 97 که قرار است پنجشنبه شب برگزار شود، گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و بازی های قبل و بعد از دربی تاثیری در این دیدار ندارد. اگر بازی قبلی را بردید، دلیلی برای بردن دربی وجود ندارد. تیمی که از نظر کیفیت بهتر باشد برنده بازی است. در حال حاضر هر دو پرسپولیس چه از نظر روحی و چه از نظر کیفیت فنی شرایط بسیار بهتری نسبت به استقلال دارند.

وی به اظهارات پیشکسوتان استقلال در روزهای اخیر از این باشگاه اشاره کرد و گفت: صحبت های پیشکسوتان استقلال انگیزه بازیکنان پرسپولیس را افزایش داده است. برخی از پیشکسوتان استقلال می خواهند بازیکنان ما را نابود کنند و کارشان خوب نیست. برخی از این پیشکسوتان حامد لاک را به خاطر جذب فالوور مسخره می کنند که جالب نیست. فوتبال برای تفریح ​​و شادی است نه عادت های بد. این ناشنوایی نیست و نشانه ترس آنهاست. آیا کسی از پرسپولیس درباره استقلال صحبت کرده است؟ مطمئن باشید در بازی پیش رو هر دروازه بان در دروازه پرسپولیس بهترین عملکرد خود را نشان خواهد داد.

وی درباره عملکرد حامد لاک نیز گفت: چرا وقتی او در لیگ قهرمانان آسیا می درخشید اینقدر انتقاد نمی شد؟ شانس بدون شک یکی از سه دروازه بان برتر ایران است. بیرانوند، حامد لک و امیر عابدزاده سه دروازه بان برتر ایران هستند. همه طرفداران فوتبال می دانند که گاهی اوقات دروازه بان های بزرگ اشتباه می کنند. لک حالا تمرکزش روی بازی است و قطعا می تواند به پیروزی پرسپولیس کمک کند. هوادار پرسپولیس بی معرفت نیست و می داند کجا و چگونه از تیم و بازیکنان حمایت کند.

حیدری همچنین درباره اختلاف 6 امتیازی پرسپولیس و استقلال گفت: درست است که اختلاف امتیازی وجود دارد اما استقلالی ها به خاطر پنالتی های اشتباهی که برای این تیم گرفتند، پیروز شده اند. اگر این پنالتی های اشتباه نبود، الان استقلال در صدر جدول نبود. اشتباهات داوری همیشه به نفع استقلال است. با این حال این بازی برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد. من کاری ندارم که بگویم این دیدار 6 امتیازی است، فکر می کنم پرسپولیس در نهایت قهرمان لیگ می شود و در این شکی ندارم. همه چیز به خود پرسپولیس برمی گردد و به تیم دیگری وابسته نیست.

وی در پایان درباره پیش بینی خود از دربی پیش رو گفت: فکر می کنم پرسپولیس با یک گل برنده این دیدار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید