هشدار جدی سپهر حیدری به پرسپولیسی ها

هشدار جدی سپهر حیدری به پرسپولیسی ها

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سپهر حیدری یکی از پیشکسوتانی بود که همیشه معتقد بود پرسپولیس در این فصل دوباره قهرمان خواهد شد. از او درباره این موضوع و شرایط هیجان انگیز این روزهای لیگ پرسیدیم که گفت: هنوز هم می گویم پرسپولیس قهرمان می شود. اتفاقاً معتقدم همه چیز دست پرسپولیس است و نیازی به تماشای نتایج حریف ندارند. امتیاز از دست می دهند. این هفته منتظرش هستیم. نمی گویم فاصله تا دربی از بین می رود اما به حداقل می رسد. اصلا شک نکن. پرسپولیس باید فقط خودش را بخواهد و همه با هم کمک کنیم.

وی ادامه داد: سایر تیم ها اگرچه نتیجه می گیرند اما با اطمینان از قهرمانی صحبت نمی کنند. آنها آنقدر به خودشان اعتماد ندارند و می دانند از پرسپولیس چه می شود. پرسپولیس فقط باید اراده، انرژی و به خصوص بالاترین سطح تمرکز خود را داشته باشد. همه ما نیز باید به آنها کمک کنیم.

کاپیتان سابق سرخپوشان می افزاید: 9 بازی باقی مانده و 27 امتیاز باقی مانده و خوشبختانه یکی از آن 9 بازی رو در رو است. به نظر من پرسپولیس با 7 برد و دو تساوی قهرمان می شود و تمام تمرکز باید به این سمت باشد. همه ما هواداران و پیشکسوتان باید به تیم و بازیکنان امید و انرژی بدهیم. نباید از بین برود. بازیکن پرسپولیس تیمش و بازیکن تیمش را نابود نمی کند. تیم باید کاملا حمایت شود. همه ما مشکلات بازی تیمی را می دانیم، چه هوادار باشیم و چه پیشکسوت. کادر فنی هم می داند. اکنون همه دلایل خود را دارند، اما اکنون تنها زمانی است که باید روحیه و اعتماد به نفس تیم را بالا ببریم. ایدئولوژی پرسپولیس تخریب نیست.

حیدری گفت: وقتی نتیجه دلخواه را نمی گیریم همه ناراحت می شویم اما اگر پرسپولیسی هستیم و می خواهیم قهرمان شویم باید کمک کنیم. ما نمی توانیم هر موضوعی را مطرح کنیم. ما می توانیم بازیکنان را از نظر آمادگی در همه موارد بالا یا پایین بیاوریم. حرفه ما انرژی منفی و مثبت می آورد. وقتی یک بازی خوب پیش نمی رود، خود بازیکن بیشتر از همه ناراحت می شود. حالا اگر خرابش کنیم به پرسپولیس و خودمان آسیب رسانده ایم.

او که گل قهرمانی اش و صحنه های بعدی هنوز از ناب ترین لحظات فوتبال ایران در دهه 80 است، ادامه می دهد: جای انتقاد هست اما فرصت حمایت محدود است. مثلا وقتی بازیکنی مثل حامد لاک در این شرایط خاص قرار می گیرد، برخورد با او برای همه ما حیاتی است. ما همچنین باید در رساندن آن به شکل کامل خود نقش داشته باشیم. ما باید در این مسیر تلاش کنیم. اگر همه با هم بخواهیم و کمک کنیم، با تمرکز زیاد به خدا قهرمان خواهیم شد. در این صورت قطعا برنده دربی خواهیم بود. بر خلاف یک گل برنده می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید