حمله سپهر حیدری به ستاره سپاهان

حمله سپهر حیدری به ستاره سپاهان

سپاهان اصفهان با گل دقیقه 95 محمد کریمی در ورزشگاه آزادی به پیروزی شیرینی مقابل پرسپولیس دست یافت. پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، امید نورافکن ابتدا مصاحبه نسبتا تندی علیه هواداران حریف انجام داد و سپس ماجرای عجیبی را خواند که منتشر شد و حسابی کور.

نورافکن در صفحه شخصی خود نوشت: سفریدری یادت هست؟ شبیه گل محمد کریمی نبود؟

اشاره ستاره سپاهان به آخرین دیدار هفتگی این تیم مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ هفتم بود که با گل دقیقه 96 سپه حیدری به سود سرخ پوشان تهرانی به پایان رسید و نشان قهرمانی این تیم را امضا کرد.

سپهر حیدری که داستان امید نورافکن را دیده است، در این باره به خبرروزشی گفت: «به خوبی می‌دانم که سپاهانی‌ها از سال 1386 تا امروز از این ناکامی رنج برده‌اند. با وجود اینکه سال ها از آن گل و قهرمانی می گذرد، سپاهانی ها همچنان به دنبال گلی هستند که شباهت کمی به آن گل داشته باشد، اما این یک خیال باطل است!»

به امید نورافکن هم گفت: آقای نورافکن! این گل سپاهان حتی یک گل روی انگشت کوچک من نیست. گلی که با کمک هم تیمی هایم زدم هفته آخر لیگ بود در حالی که این گل در هفته 23 به ثمر رسید. این گل قهرمانی پرسپولیس را در حالی رقم زد که سپاهان با این گل نمی توانست قهرمانی را تضمین کند. این گل در حضور 120 هزار تماشاگر پرسپولیس به ثمر رسید نه اینکه فقط 8 هزار پرسپولیسی به ورزشگاه آزادی آمدند و… خلاصه این گل هرگز با این گل قابل مقایسه نیست. می دانم بعد از باخت 4 بر 2 و حذف از جام حذفی شرایط سختی را تحمل می کنی اما این گل عظمت پرسپولیس را نشان می دهد و همینطور خواهد بود. نگران نباش چون چیزی شبیه آن نیست!»

دیدگاهتان را بنویسید