سینگ به سپهر حیدری: این انسانیت نیست

وی همچنین برخی از صحبت های گذشته ساکت الهامی در مورد هوادار بودن استقلال و اشتباهات مهدی عبدی مدافع این تیم را منتشر کرد و فکر می کند کمیته اخلاق باید در این زمینه ورود کند.

سینگ به سپهر حیدری: این انسانیت نیست

حالا امید سینگ، هوادار ایرانی-هندی در اینستاگرامش به اظهارات جنجالی سپهر حیدری پاسخ داده است. سینگ در این زمینه نوشت:«متاسفم برای این سطح از ورزش و فرهنگ فوتبال و این قضاوت نادرست، آقای حیدری شما خودتان فوتبالیست بودید و خودتان مدافع بودید، چطور می توانید با این همه صراحت و افراط در زندگی خود گناه بخرید و اینطور قضاوت کنید؟ خانواده مهمتر است یا محبوبیت؟» قیمت سراب؟ اما آن دسته از افرادی که آرزوی محبوبیت در آنها را دارید، به مراتب بیشتر از آن چیزی هستند که بتوانید با تشنج در فضای مجازی قرار بگیرید. مردم باید محبوبیت شما را بدهند، خودتان را بین آن مردم و هواداران بی گناه قرار ندهید.”

او همچنین نوشت:تو که سالها فوتبال بازی کردی چطور جرات کردی یک تیم، یک مربی و یک بازیکن را قضاوت کنی، این افراد (مسئولان باشگاه) آنقدر آبرومند هستند که از جیب خودشان برای تیم خرج می کنند. فوتبال و دلشون.آقای الهامی سالها تو این فوتبال زحمت کشیده و قهرمان شده پس به این راحتی به شأن شخصی و حرفه ای او هتک حرمت میکنی؟

همه این بازیکنان خانواده دارند و سال ها زحمت کشیدند و کم کم آبروی خود را جمع کردند و از خانواده دور بودند و هزاران درد فوتبالی داشتند که اعلیحضرت به دلیل عدم کسب نتایج مطلوب باید پا به پای انسانیت بگذارند و اینگونه قضاوت کنند.

سینگ به سپهر حیدری: این انسانیت نیست

در نهایت او در مورد این هوادار نوشت:“ما به اندازه کافی خوب نیستیم، پس به خاطر محبوبیت به زخم ما نمک نمالید. گروه ما (کلوپ هواداران) به اندازه کافی تنها است. در روزهای پیروزی ما هیچکس در کنار ما نبود. حتی این روزها اگر همدردی نمی کنی زخم هایمان را خونین تر نکن.اما فوتبال اینقدر ارزش ندارد به هر بازیکن و مربی و باشگاهی تهمت می زنی و خانواده های آنها را خرد می کنی نه اشتباهی کرده ای و نه گل های زیادی دریافت کرده ای تا حالا؟آیا باید به سبک افراطی محاکمه می شد؟در ضمن استاد کمی اطلاعاتت را تکمیل کن و حداقل اطلاعاتت را بروز کن.وظیفه قهرمانی بازی رو در رو است نه تفاضل گل.

دیدگاهتان را بنویسید