انتقام ستاره جدا شده سپاهان از مورائیس

انتقام ستاره جدا شده سپاهان از مورائیس

جلال علیمحمدی فصل گذشته پس از سه فصل متوالی حضور در اردوی طلایی پوشان از این تیم جدا شد. او می خواست بماند، اما در دایره تاکتیکی نبود و افکار ژوزه مورایس پیدا نشد.
جلال که فصل گذشته کاپیتان سپاهان بود و در نیم فصل دوم با ثبت 12 برد، 2 تساوی و 1 شکست یکی از مهره های کلیدی این تیم بود، نیم فصل اول خوبی را به عنوان فوتبال مس رفسنجان تجربه نکرد. تیم با این حال او در روزهای اخیر که تیمش در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد، در وقت اضافه از روی نقطه پنالتی به گل رسید و البته شادی قابل انتظاری نبود.

پس از حضور محرم نویدکیا، مس رفسنجان ظاهری کاملا متفاوت پیدا کرد و جدا از جدایی از رده های پایین جدول رده بندی، جزو 8 تیم برتر جام حذفی نیز محسوب می شود و با توجه به حذف از استقلال. ، آنها امیدوارند در این مسابقات به عنوان قهرمانی دست یابند.

در این شرایط مشخص بود که سپاهان بازی سختی مقابل مس رفسنجان دارد و اگرچه نیمه اول با برتری موریس و شاگردانش به پایان رسید اما جلال علیمحمدی در نیمه دوم ظاهر شد که در نیمه اول نمایش خوبی داشت. بسیار درخشان و علاوه بر ثبت گل تساوی یک گل در دقیقه 60 با ضربه سر شیرجه ای به ثمر رسید، دو سه بار دیگر نزدیک به گل یا گلزنی شد اما در نهایت بازی حساس سپاهان مقابل محرم نویدکیا به پایان رسید. تساوی 1-1

لازم به ذکر است که جلال پس از گلزنی مقابل تیم سابق و محبوب خود در رفسنجان، جشنی برای این گل برگزار نکرد تا نشان دهد که برای سپاهیان و هوادارانش احترام خاصی قائل است.

بدون شک عملکرد جلال علیمحمدی نیز در کسب این نتیجه بی تاثیر نبود. هافبکی که می خواست به حضورش در سپاهان ادامه دهد و مورائیس علاقه ای به حفظ او نداشت، انگیزه بالایی مقابل این مربی پرتغالی و تیم سابقش داشت.

این ششمین گل فصل جلال در لیگ برتر بود که یکی از بهترین فصل‌های دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند.