لیست جالب بازیکنان بررسی شده توسط سپاهان مورائیس

لیست جالب بازیکنان بررسی شده توسط سپاهان مورائیس

مهدی حسینی دیگر بازیکن مورد علاقه سپاهان است. حسینی فصل خوبی را با مس رفسنجان پشت سر گذاشت و طبق نتایج سایت متریکا بهترین بازیکن مس رفسنجان در لیگ بیست و دوم بود. شنیده ها حاکی از آن است که مهدی حسینی به سپاهان بسیار نزدیک است و احتمالا به زودی زردپوش خواهد شد.

رضا شکاری با سپاهان قراردادی دو ساله امضا کرد و سپاهان برای جذب این بازیکن 300 هزار یورو به گل گهر پرداخت کرد اما باید منتظر ماند و دید دقیقا چه زمانی رضا شکاری رسما معرفی خواهد شد.

غلامرضا ثابت ایمانی دیگر گزینه مد نظر خوزه مورایس است. سرمربی سپاهان در بازی برگشت مقابل پیکان به صراحت علاقه خود را برای جذب ثابت ایمانی به این بازیکن اعلام کرد و باید دید در نهایت برای هافبک جوان پیکان چه اتفاقی می افتد.

کاوه رضایی خرید جذابی برای سپاهان است. مهاجمی که بتواند با شهریار مگانلو رقابت کند و حتی سیستم ژوزه مورائیس را تغییر دهد و مربی پرتغالی را دو مهاجم به میدان بفرستد. از اصفهان خبر می رسد که سپاهان مذاکرات خود را با کاوه رضایی آغاز کرده است.

و در نهایت به نام محمد خدابنده لاو می رسیم، جدیدترین بازیکنی که نامش در گوشه و کنار سپاهان به گوش می رسد. قرارداد خدابنده لو با گل گهر به پایان رسیده و بعید به نظر نمی رسد او به سپاهان بپیوندد.

حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی می افتد و کدام بازیکنان به سپاهان سقوط می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید