خداحافظ: فشار زیادی روی بازیکنان برای قهرمانی است/ فکری: سپاهان همیشه سپاهان است


ساعت: 21:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807954

سرمربیان سپاهان و نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی هفته هفدهم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان گفت: نیمه سختی داشتیم. در برخی مسابقات آنقدر شکست خوردیم که هیچ بهانه ای وجود ندارد. اگرچه می توان مطمئن بود که فوتبال زیبایی ارائه کردیم، اما باید اعتراف کنیم که نتایج ما چندان خوب نبود و نتوانستیم هواداران را خیلی خوشحال کنیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای استراحت و ریکاوری بچه ها به خوبی انجام داده ایم تا بتوانیم تا حد امکان مشکلات را برطرف کنیم. سعی کردیم شرایط تیم را بهتر کنیم تا نیمه دوم خوبی داشته باشیم. ما در مورد مشکلات زیادی با بازیکنان صحبت کردیم و به بحث خود پایان دادیم. هم ما در کادر فنی و هم بازیکنان باید بیشتر تلاش کنیم، تمرکز بیشتری داشته باشیم تا فوتبال خوبی ارائه کنیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.
نویدکی گفت: به دلیل بازی هایی که باختیم بازی راحتی نداریم. ما شانسی برای شکست مجدد بازی نداریم. به همین دلیل باید در همه مسابقات سخت کار کنیم. می دانیم که روزها و بازی های سختی داریم. می توانیم با بازی های خوب خود هواداران خود را خوشحال کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم و به موفقیت های بزرگ امیدوار باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فردا بازی سختی خواهیم داشت. سال گذشته بازی های سختی مقابل نفت مسجد سلیمان داشتیم. آنها ساختار حفاظتی خوبی دارند و باید سخت تلاش کنیم تا به نتیجه خوبی برسیم. می دانیم که فردا روز سختی برای ما خواهد بود. باید تمرکز و انضباط تیمی خوبی از خود نشان دهیم تا نتیجه خوبی بگیریم. ما باید بازی خود را انجام دهیم. بازی های قبل و هفته آخر نفت را دیدیم، در ساختار دفاعی خوب هستند، باید تصمیمات و ایده های خوبی داشته باشیم، اگر می خواهیم امتیاز خوبی کسب کنیم باید از فضا استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در یک روز 6 بازیکن به نفت اضافه شدند و نمی دانم چه شرایطی دارند و با چه ساختاری بازی خواهند کرد. ما باید خیلی خوب و سریع خود را با شرایط وفق دهیم و کنترل توپ و کنترل توپ را برای خلق موقعیت داشته باشیم. اگر این کار را انجام دهیم، می توانیم موفق شویم.

نویدکیا درباره خریدهای جدید گفت: ما از قبل بازیکنانی را که به ما اضافه شدند می شناختیم. آنها در کنار تیم هستند و در صورت نیاز کمک می کنند. مصدومی نداریم و محمدرضا حسینی و ولسیانی محروم هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: چند بازیکن رفتند و به همین دلیل خواستیم بازیکن بگیریم. ما نمی خواهیم تغییرات پیچیده زیادی داشته باشیم و باید ثبات بیشتری داشته باشیم. نیازی به خرید دیگری نداریم

او در نیمه اول گفت: ما در بسیاری از آمارها بهترین بودیم، اما باید درک کنیم که به ما امتیاز آماری داده نمی شود و باید با واقعیت ها زندگی کنیم و بیشتر ریسک کنیم. ما در تعطیلات کار کردیم و سعی کردیم به تیم کمک کنیم. فشار روی بازیکنان است و آنها می‌خواهند بهتر بازی کنند تا جام را ببرند، اما فشار باعث شد برخی از مسابقات را از دست بدهیم. امیدوارم مشکلات را حل کنیم و نیمه دوم خوبی داشته باشیم.

نویدکیا در خصوص حضور جانواریو در اصفهان گفت: چندین سال با جانواریو بودیم. از دیدنش خوشحال شدم. او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بود. بازیکنان مسن تر با لیگ سازگار نشدند و موفق نشدند، اما جانواریو موفق بود.

* فکری: سپاهان همیشه سپاهان است
محمود فکری سرمربی مسعود سلیمان نفت در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: امتیاز گرفتن از بازی فردا بسیار مهم است زیرا می دانیم بازی سختی خواهد بود. سپاهان تیم بزرگی است با بازیکنان بزرگ و مربیان خوب. با توجه به تعطیلاتی که داشتیم، تمرین خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: تعدادی بازیکن برای کمک به تیم خود جذب کرده ایم. امیدواریم بازیکنان برای بازی فردا سخت تلاش کنند، نیم فصل آخر را فراموش کنند و با روحیه جدیدی وارد زمین شوند. امیدوارم امتیاز بگیریم

فکری گفت: سپاهان همیشه یکی از بهترین تیم های کشور و یکی از مدعیان قهرمانی است. این تیم سازماندهی و ساختار خوبی دارد. سال گذشته به لطف کادر فنی جدید نتایج خوبی گرفتند و رقابت فشرده ای برای قهرمانی با پرسپولیس داشتند. امسال در هفته های اول خوب بود اما مشکلاتی در این مسیر وجود داشت و نتوانستند به نتایج دلخواه برسند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: سپاهان همیشه سپاهانی است و یکی از تیم هایی است که می تواند در نیم فصل دوم مدعی شود. هر دو با انگیزه هستند و نقاط ضعف خود را پنهان می کنند و برای نیمه دوم آماده هستند. فردا کار سختی داریم. اما امیدواریم با تلاش و انگیزه بازیکنان بتوانیم از این مسابقه امتیاز کسب کنیم. امیدوارم بازی زیبا باشد و تماشاگران آن را دوست داشته باشند.

وی در خصوص نقل و انتقالات نفتی نیز گفت: در حال حاضر امین اسدی، مهدی هاشم نژاد، محمد مشایی، حسن مرادی، پیمان میری و احمد جبوری را به تیم اضافه می کنیم، جای دیگری داریم و به دنبال بازیکن آزاد هستیم. ما برای این دیدار محروم و مصدوم نیستیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید