برترین بازیکنان پینگ پنگ قهرمانی تنیس روی میز قهرمانی زنان ناشنوا معرفی شدند


ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909034

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیمی تنیس روی میز بانوان ناشنوایان کشور با معرفی تیم ها و بازیکنان برتر در تبریز به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشی ناشنوایان، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیمی تنیس روی میز ناشنوایان کشور با حضور 45 ورزشکار از 9 استان کرمانشاه، خراسان رضوی، اردبیل، فارس، خراسان جنوبی، شهید حسین فهمیده تجلیل شد. کردستان، قزوین، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی روز شنبه 23 آبان ماه به میزبانی هیئت ورزش ناشنوایان استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد و در پایان تیم اردبیل بر سکوی قهرمانی ایستاد، کردستان عنوان قهرمانی را کسب کرد. نایب قهرمان شد و کرمانشاه و فارس سکوی سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی مقام اول سما شهبازی از اردبیل، مقام دوم به مریم هشتی آرا از فارس و مقام سوم به لیلا شجاعی از اردبیل و بوشرا حبیبی از کردستان رسید.

مراسم مدال و جام قهرمانی با حضور داودی نایب رئیس بانوان فدراسیون، دکتر غفرزاده و فرجی رئیس و دبیر هیئت ناشنوایان استان، ابری نایب رئیس انجمن تنیس روی میز بانوان ناشنوایان، عبدی مسئول فنی مسابقات، مسئولین و بازیکنان تیم های شرکت کننده.

دیدگاهتان را بنویسید