پیشکسوتان قهرمانی جهان تنیس روی میز 3 طلا و 3 برنز دستاوردهای بازیکنان ایرانی تنیس روی میز از عمان

ساعت: 20:47
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923552

پیشکسوتان تنیس روی میز ایران با کسب دو مدال طلا و دو برنز در یک ضرب و یک طلا و یک برنز در مسابقات دوضرب به کار خود در مسابقات جهانی عمان پایان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در آخرین روز رقابت های جهانی نوجوانان در عمان، در بخش انفرادی، مهران احدی در رده سنی 45 تا 49 سال مقابل حریف عربستانی و محمدعلی جعفری در رده سنی 80 تا 84 سال با برتری 3 بر 2 مقابل حریف عربستانی به برتری دست یافتند. حریفی از آلمان برنده مدال طلا شد.

در رده سنی 65 تا 69 سال مجید احتشام زاده با قبول باخت 3 بر 2 مقابل حریف نروژی به مدال برنز مجموع دست یافت و در رده سنی 50 تا 54 سال رمضانعلی محمودی گلستانی با غلبه بر حریفی از تیم ملی به مدال برنز مجموع دست یافت. انگلستان.

در بخش دونفره این رقابت ها در رده سنی بالای 45 سال تیم دونفره رمضانعلی محمودی گلستانی و عبدالمهدی طباطبایی با شکست حریفانی از مصر، هند و لهستان به فینال این رقابت ها راه یافتند و در دیدار فینال. با نتیجه 3 بر 1 تیم ترکیه و نروژ را شکست دادند و قهرمان شدند.

همچنین تیم دو نفره مهران احدی و سیامک نصیری با قبول شکست مقابل دو تیم ترکیه و نروژ در مرحله نیمه نهایی به مدال برنز مجموع این مسابقات دست یافتند.

مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان از 25 دی تا 1 بهمن 1401 در مسقط عمان برگزار شد و ایران با 32 نماینده در این مسابقات حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید