مسابقات جهانی تنیس روی میز بازیکنان تنیس روی میز ایران حریفان خود را شناختند

ساعت: 09:31
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922213

بازیکنان تنیس روی میز ایران برای کسب سهمیه جام جهانی 2023 آفریقای جنوبی امروز (شنبه) در دوحه به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جهان (آفریقای جنوبی 2023) در قاره آسیا از امروز (شنبه 26 دی ماه) در شهر دوحه آغاز می شود.

ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان برای کسب سهمیه به مصاف حریفان خود در دونفره و انفرادی می روند.

در آخرین مرحله یک هشتم نهایی دوبل از ساعت 10:50 به وقت محلی دو تیم امین احمدیان و امیرحسین هدایی از کشورمان به مصاف دو تیم البلوشی عبدالله و محمد جاسم از امارات می روند و در صورت پیروزی به مصاف هم خواهند رفت. در مرحله بعد با این تیم روبرو می شوند. دو نفره هارمیت دسای و شاه مانوش هند را ترک خواهند کرد.

در دیگر دیدار تیم دو نفره برادران عالمیان در دور نخست به تساوی دست یافت و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برنده دیدار بحرین و قزاقستان خواهد رفت.

در بخش انفرادی، تنیسورهای روی میز ایران از فردا (یکشنبه) در دور یکصد و سی و دوم به مصاف حریفان خود می روند که ابتدا از ساعت 14 به وقت دوحه، نوشاد عالمیان هشتاد و یکم جهان به مصاف علی عمر از یمن می رود. و در صورت پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف وانگ چوکینگ شماره 3 جهان از چین خواهد رفت.

سپس ساعت 14:50 به وقت محلی نیما عالمیان شماره 199 جهان ایران به مصاف احمد میزبان می رود و در صورت پیروزی در دور رفت به مصاف برنده محمد جاسم از امارات و لی سانگسو از کره می رود. 16 . جنوب ملاقات خواهد کرد.

امیرحسین هدایی رنکینگ 130 جهان در اولین دیدار خود از ساعت 15:40 به وقت محلی به مصاف شتی سونیل هندی رتبه 212 جهان می رود و در صورت پیروزی در این بازی به مصاف برنده مسابقه خواهد رفت. مهنادی احمد خلیل و جیانگ قطر در مرحله یک هشتم نهایی. پنگ به مصاف چین خواهد رفت.

آخرین دیدار ورزشکاران ایران در بخش انفرادی، دیدار امین احمدیان رنکینگ 185 جهان مقابل عبدالوهاب محمد از قطر نماینده کشورمان خواهد بود که در صورت پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی، او را به دست خواهد آورد. برای رقابت با کمال آکانتا از هند برنده و جان ماری از فیلیپین.

مسابقات مقدماتی جام جهانی 2023 از 17 تا 23 ژانویه در قاره آسیا به میزبانی دوحه قطر برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید