یک طلا، یک نقره و دو برنز، دستاوردهای تنیس روی میز پسران ایران در مسابقات لبنان


ساعت: 19:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1913013

پسران تنیس روی میز ایران در مسابقات نوجوانان و جوانان در لبنان یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات تنیس روی میز جوانان لبنان با کسب چهار مدال رنگارنگ پسران ایران به پایان رسید.

دانش‌آموختگان هادی صبحی در پنج رده سنی مختلف در این مسابقات شرکت کردند که با کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز به دست آوردند.

در رده سنی زیر 11 سال فراز شکیبا که به تازگی قهرمان هوپ قهرمانی آسیا شده بود با برتری در فینال مقابل حریفی از لبنان موفق شد برای کشورمان عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

در رده سنی زیر 13 سال شکیبا با پیروزی مقابل حریف بلژیکی به نیمه نهایی رسید اما در آن مرحله مغلوب عبدالملک از مصر شد و به مدال برنز بسنده کرد.

در رده سنی زیر 15 سال، بنیامین فرجی دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا در نیمه نهایی مغلوب یاسین گبر از مصر شد تا مدال برنز کلی این رده سنی را از آن خود کند.

در رده سنی زیر 17 سال امیرمهدی کشواری در نیمه نهایی یاسین گبر از مصر را شکست داد و به فینال راه یافت و کزاه به مدال نقره این مسابقات بسنده کرد.

در پایان در رده سنی زیر 19 سال پارسا خلیلی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریفی از بلژیک شکست خورد و از کسب مدال بازماند.

از 6 تا 30 آبان ماه مسابقات تنیس روی میز نونهالان و جوانان لبنان به میزبانی شهر یزینه برگزار شد و تنیس روی میز کشورمان با 4 نماینده در این مسابقات به کار خود پایان داد و چهار مدال رنگارنگ را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید