چهار مدال تنیس روی میز قهرمانی پیشکسوتان جهان ایران قطعی شد

ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923375

4 نماینده تنیس روی میز ایران در مسابقات پیشکسوتان جهان با صعود به نیمه نهایی حریفان خود را شکست دادند و مدال برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات جهانی تنیس روی میز پیشکسوتان از 25 ژانویه با حضور 32 بازیکن کشورمان در عمان آغاز شد.

چهار تنیسور روی میز ایران پس از مرحله گروهی و حذفی با غلبه بر حریفان خود به نیمه نهایی راه یافتند و مدال برنز خود را قطعی کردند.

مهران احدی در گروه پنجم رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال حریفانی از هند، اسلواکی و عمان را شکست داد و راهی مرحله حذفی شد.

احدی در این مرحله ابتدا با تساوی روبرو شد، سپس در مرحله بعد حریفی از سنگاپور را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد، سپس حریفی از مولداوی را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و به 1/4 صعود کرد. مرحله نهایی.. احدی در این مرحله توانست رقیب ایتالیا را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و مدال برنز خود را قطعی کند و به نیمه نهایی صعود کند.

نماینده کشورمان در رده سنی 45 تا 49 سال در مرحله نیمه نهایی به مصاف ویکتور از اوکراین می رود و در صورت پیروزی در فینال به مصاف برنده ترکیه و عربستان می رود.

رمضانعلی محمودی گلستانی در رده سنی 50 تا 54 سال در گروه 28 این مسابقات ابتدا به مصاف اکبر بهمنی ملی پوش سابق کشورمان که هم اکنون به صورت قانونی در کانادا زندگی می کند و برای این کشور رقابت می کند، قرار گرفت و با نتیجه 3 No. موفق به تنظیم مجدد شد. گلستانی سپس با دو برد متوالی مقابل حریفی از هند به مرحله حذفی رسید.

نماینده کشورمان در مرحله حذفی ابتدا استراحت کرد، سپس حریفی از اسلوونی را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد، سپس حریفی از هند را با نتیجه 3 بر صفر و سنگاپور را با نتیجه 3 بر 1 شکست داد و گلستانی با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. در مرحله یک چهارم نهایی مقابل محمد نیکخواه نائینی دیگر نماینده کشورمان قرار گرفت و راهی نیمه نهایی شد.

گلستانی برای صعود به فینال با حریف انگلیسی دیدار می کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده اکبر بهمنی از کانادا و هنریک دانمارکی می رود.

در رده سنی 65 تا 69 سال مجید اختشم زاده در یک گروه 34 حریف از لهستان، هند و یونان را شکست داد و به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی شد.

در این مرحله ابتدا به تساوی رسیدند، سپس حریف هندی را 3 بر صفر شکست دادند و با همان نتیجه 3 بر صفر مقابل حریف آلمانی پیروز شدند.

اختشم زاده در مرحله یک هشتم نهایی حریفی از اسلواکی را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و در مرحله بعد با نتیجه 3 بر صفر از سد رقیب آلمانی گذشت و راهی نیمه نهایی شد.

قهرمان المپیکی تنیس روی میز ایران در مرحله نیمه نهایی المپیک سیدنی به مصاف حریفی از نروژ می رود و در صورت پیروزی در فینال با برنده آلمان و مالزی دیدار خواهد کرد.

محمدعلی جعفری کشورمان در رده سنی 80 تا 84 با حریفانی از استرالیا، ژاپن و آلمان در گروه سوم قرار گرفت و با پیروزی قاطعانه 3 بر صفر مقابل هر سه، به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی شد.

نماینده کشورمان در این مرحله ابتدا در وقت استراحت به تساوی رسید، در مرحله بعد 3 بر صفر حریف آلمانی خود را شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی 3 بر 2 اتریشی را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی – فینال شد.

جعفری در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریف آلمانی می رود و در صورت پیروزی در دیدار فینال به مصاف حریفی از آلمان می رود.

مسابقات نیمه نهایی پیشکسوتان جهان روز شنبه ساعت 10:00 به وقت تهران پیگیری می شود.

مسابقات جهانی کهنه سربازان از 25 ژانویه تا 1 فوریه 1401 به میزبانی شهر مسقط عمان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید