عملکرد پینگ پنگ بازان ایرانی در قزاقستان چشمگیر بود/ تیم میکس تنیس روی میز راهی لائوس شد


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843984

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: عملکرد تیم ملی کشورمان در مسابقات قزاقستان چشمگیر بود و در این مسابقات در قسمت تیمی و انفرادی پسران به مقام قهرمانی و به صورت انفرادی دختران اول و سوم شدیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد علیکرداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه در آلماتی قزاقستان گفت: این مسابقات با حضور 6 کشور ایران، قزاقستان و ازبکستان از 12 تا 13 خردادماه برگزار می شود. قرقیزستان و ترکمنستان در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.

وی افزود: نوجوانان با غلبه بر خونه به خونه به مقام قهرمانی تیمی دست یافتند و در تیم انفرادی سید محمد موسوی طاهر و نوید شمس شهربابکی قهرمان شدند.

همچنین دختران در مسابقات انفرادی مقام اول و سوم را کسب کردند و متأسفانه در تیمی به دلیل غیبت بانوان، کیمیا رستمی نفر اول رنکینگ جهانی و شیما صفایی به دلیل مصدومیت. ، نتیجه مطلوب را کسب کرد. ما این کار را نکردیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: دو تیم اول مناطق به همراه تیم های قهرمان و نایب قهرمان آخرین دوره مسابقات که 3 سال پیش برگزار شد شهریورماه در لائوس به صورت تیمی برگزار می شود. ، انفرادی، دونفره و مختلط بله شرکت می کنند، در قسمت دو میکس مسابقه نمی دهیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید