خداحافظ: شانس سپاهان برای قهرمانی خیلی کم است/ عنایتی: از نتیجه راضی نیستم


ساعت: 18:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809420

سرمربیان تیم های فوتبال هواداری و سپاهان در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا پس از تساوی صفر بر صفر سپاهان اصفهان مقابل هواداران گفت: نیمه اول بازی عادی بود و توپ بیشتر در هوا بود. درگیری های زیادی رخ داد و بازی خوب نبود. تیم ما در نیم ساعت گذشته بهتر بازی کرد و موقعیت های بیشتری خلق کرد. در مورد فوتبال حرف خاصی برای گفتن ندارم. انتظارات از تیم ما بالا بود. در نیمه اول خیلی از بازیکنان ناراضی بودم و کمی ترسیده بازی کردیم. در نیمه دوم خوب بودیم و یکی دو موقعیت خوب داشتیم.

وی با بیان اینکه پشم طلایی در تلاش است نقاط ضعف خود را پنهان کرده و امتیاز بگیرد، گفت: کمی از کورس قهرمانی عقب هستیم و این موضوع فشار بیشتری به بازیکنان وارد می کند و با استرس بیشتری بازی می کنند. ما باید شرایط را سازماندهی کنیم و به نتایج بهتری برسیم. نمی توانستیم خودمان را توجیه کنیم و باید امتیازات بهتری کسب می کردیم. به خصوص در نیمه اول که بازی های زیادی را باختیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه طلایی ها نیمه اول بسیار بدی را پشت سر گذاشتند، گفت: درگیری ها بیشتر برای مالکیت توپ های سوم بود که هواداران در این زمینه عملکرد بهتری داشتند. حریفان بهتر وارد نبردهای تن به تن می شدند و بیشتر اوقات در طول مسابقه شاهد بازی های معمولی، مبتدی و بدون گل بودیم. از دقیقه 60 بهتر شدیم و کنترل بازی را در دست گرفتیم.

نویدکی با تمجید از عملکرد شاگردانش در دقایق پایانی این دیدار خاطرنشان کرد: در این مدت پاس های خوبی به خود دادیم. سعی کردیم از بغل نفوذ کنیم و به دروازه هواداران برسیم. ما موقعیت های ضربه آزاد خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به جز 20 دقیقه آخر که عملکرد خوبی داشتیم، بقیه بازی فوق العاده عادی بود. به علاوه چند مورد از لبه های معمول در فوتبال ما و هیچ چیز دیگری برای صحبت کردن در مورد.

وی با انتقاد از وضعیت زمین ورزشگاه پاس قوامین گفت: مشخصا این زمین شرایط بسیار خوبی داشت اما بازیکنان ما نتوانستند توپ را به خوبی کنترل کنند. موقعیت خوبی ایجاد نکردیم و در تهاجمی هم خوب نبودیم. در دفاع بهتر بودیم اما باید برنامه های دیگری برای ایجاد موقعیت در مناطقی که شرایط بازی وجود ندارد داشته باشیم.

سرمربی سپاهان درباره کاهش شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: واقعیت این است که شانس ما بسیار بسیار کم است و نمی توانیم از آنها فرار کنیم. می دانم که هواداران بسیار ناراحت هستند. من به آنها حق می دهم و هیچ بهانه ای ندارم.

نویدکیا در پاسخ به سوالی درباره حضور مدیرعامل باشگاه سپاهان در رختکن طلایی و طولانی شدن صحبت هایش گفت: فقط ساعت 17:10 به ما گفتند که به نشست خبری بیایید و من آمدم. این نکته خاصی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فشار باشگاه برای برد برای سپاهان باعث ایجاد استرس در بین بازیکنان شده است یا خیر، گفت: من اصلا تحت فشار باشگاه نیستم اما از طرف خودم تحت فشار هستم و می دانم که توقعات سپاهان بالاست. هواداران ما ناراحت هستند و من این را درک می کنم، باید با واقعیت ها زندگی کرد، نمی توانم خودم را توجیه کنم و بگویم چون سپاهان بازی خوبی انجام می دهد، این شکست ها و تساوی ها مشکلی ندارد.

وقتی تیمی گل نمی زند، نمی توان با یک بازی زیبا هواداران را متقاعد کرد.» او گفت: کسانی که از دید دیگری به فوتبال نگاه می کنند می توانند وضعیت تیم را درک کنند. تیم در زمان بدی بدشانسی آورد و از وضعیت روحی خارج شده است. هواداران این را قبول ندارند و خودشان و باشگاه می خواهند تیمشان در جام قهرمانی باشد. من مسئول همه اینها هستم و به همه حق می دهم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تیم را بهتر کنم تا بتوانیم بازی های خوبی انجام دهیم.

رضا عنایتی پس از تساوی 0-0 هواداران مقابل سپاهان اصفهان گفت: از وضعیت بچه ها اصلا راضی نیستم، تنها موقعیت خطرناک بازی در دقیقه 90 برای ما بود و او توانست 3 را به ما بدهد. امتیاز اما نشد سپاهان از نظر حرفه ای جزو دو سه تیم اول ایران است اما اصلا از بچه هایم راضی نیستم، نیمه اول بازی را کنترل کردم اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. من از یک امتیاز راضی نیستم زیرا توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

این هوادار گفت: ما در این فصل خوب بازی کردیم، اما در نهایت خوب کار نکردیم. با این حال هفته به هفته بهتر می شویم و بازیکنانی داریم که می توانند کادرفنی باشند. ما باید در آینده بهتر امتیاز بگیریم. در داخل تیم در اختیار بزرگان است و من تیم را از زمین خارج می کنم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا گفتگوی ویژه ای با نویدکیا روی زمین داشته اید، گفت: طبق معمول روی زمین زیاد راه می روم. اتلاف وقت در طبیعت تیمی ما نیست. به داور گفتند عجله نکن و من هم همین را گفتم. دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم و به تیم داوری خسته نباشید می گویم.

وی با اشاره به میزبانی تیمش در ورزشگاه پاس قوامین گفت: از باشگاه و دست اندرکاران ورزشگاه تشکر می کنم. ما در زمین بازی می کنیم و در نیم فصل اول به خاطر این مشکل خیلی ناراحت بودیم.

عنایتی با اشاره به اینکه به نظر می رسد در چند صحنه با نویدکی درگیری لفظی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با محرم این چیزها را نداریم و خیلی دوستانه صحبت کردیم. من یک بار بازیکن سپاهان بودم و خاطرات خیلی خوبی از نیمکت نشینی سپاهان دارم. مشکلی نبود و بازی بسیار دوستانه و محترمانه انجام شد و به پایان رسید. مربیان هر دو تیم تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم خود انجام دادند و در نهایت این موفقیت ها باقی می ماند. می دانم سپاهان چه باشگاه پرافتخاری است.

سرمربی یادآور شد: در 20 دقیقه آخری که تحت فشار بودیم، توپ های بلند همه را ناراحت کرد، اصلا فکر نمی کردم سپاهان برای ارسال طولانی از تاکتیک استفاده کند. این سبک بازی کمی تیم ما را نگران می کند، زیرا ما اصلاً این نوع بازی را نمی شناسیم.

عنایتی در خصوص انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: من خیلی جدی به تغییرات در فدراسیون فوتبال فکر نمی کردم و فکر می کردم در مورد آن صحبت شود و با یک بند و تبصره به پایان رسید. این تصمیم غافلگیرکننده بود، مجیدی تحصیلکرده و از بدنه فوتبال است، او سال هاست که در فوتبال حضور دارد و ضعف های فوتبالی ما را خوب می داند و امیدوارم تا زمان جلسه بتواند برنامه ریزی خوبی داشته باشد و حرکت کند. به جلو که این اتفاق با تخصص و تجربه مجیدی می افتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید